The Torrent Galaxy Dutch Community

RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-11-28 14:14:55(239Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

QueenB wrote:

Kan iemand zorgen dat t ophoudt met regenen aub
Heb net de Google home die opdracht gegeven, maar die "slimme" speaker snapt mij niet. :?
En ik moet er ook nog door om wat boodschapjes voor het eten te halen.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-11-29 07:43:16(239Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

TrueEdterBak wrote:

Fijn Weekend allemaal


ik werk nog wel een dagje extra door
Typisch gevalletje van idem deze week

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-11-29 10:40:39(239Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 971
Uploads: 0

Goedemorgen Nederlandse vrienden, fijne vrijdag en weekend, ieder pluizige konijntjes hier? :D:-)

Image error

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-11-29 17:52:03(239Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedenavond.
Vandaag onverwachts visite gehad.
Erg gezellig. En nee, het was niet ons Jumbo-mannetje.
Vanavond lekker ontspannen op de bank en naar TVOH kijken.
Ik wil nu die ruzie tussen Anouk en die little kleine wel eens zien.

Myob42 wrote:

ieder pluizige konijntjes hier? :D:-)
Image error
Is dit pluizig genoeg?? :-@
Image error

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-11-29 17:56:41(239Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goooooooede avond allemaal.....
Allemaal black friday overleefd???

Hier net thuis van een rondje accu's leegrijden en ondertussen wensen dat je een dikkere jas aan had met handschoenen.....kkkkkkouuuuddd

Verwarming standje sambal nu...en klaar voor TVOH.....daarna denk ik nog even een netflixje ofzo.....en dan lekker watm.onder t flanellen dekbedje


Je 1e week zit erop Angelina....weekeeeeeeennnndddd

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-11-29 18:39:33(239Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 3106
Posts: 1952
Uploads: 0

Goedenavond.

Nog een dagje Ed? :( Ik hoop dat je zondag echt even bij kunt komen met zo veel werken.

Hello Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:.

Geniet van tvoh Queen en Rob!

Hoeveel moet je rijden voor het optimaliseren van je accu's Queen?

Weekend! Ben ik echt aan toe... De 2e dag inwerken werd gecanceled omdat mijn voorgangster gebeld werd dat haar schoonmoeder was overleden.
Tot nu toe bevalt het nieuwe werk me goed. De mannen op kantoor zijn erg aardig en ik heb een grote bos bloemen gekregen om mij welkom te heten.

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-11-29 21:21:00(239Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Fijn om te horen dat t goed gaat Angelina

Heb begrepen dat ik de accu's ong een keer of 10 heel ver moet leeg rijden. Zat nu op ong 34km en had nog 3 groene streepjes....(vorige keer zat ik op ong 30km)....maar kreeg t nogal koud nu.....van de week weer verder......

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-11-30 09:10:42(239Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.
Fijn om te horen dat je job goed bevalt, angelina. Geniet van je welverdiende weekend.
Zorg je er wel voor dat je nog thuis kunt komen, queen.
Want erg veel laadpalen staan er niet in de polder. :-)
Strakjes weer naar de F1 kwalificatie kijken.
Laatste race van dit jaar in Abu Dhabi morgen om 14.10 uur.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-11-30 09:41:54(239Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen allemaal......
T is fripssssss.....toch blij dat ik gisteren maar een lekkere lange winterjas heb gekocht,nu nog op zoek naar een paar echte warme handschoenen en ik ben klaar voor de winter.
Vandaag beetje opruimen...alvast op zolder de kerstzooi bij elkaar zoeken....vanavond the Irishman kijken bij mijn vriendin en zo komen we t weekend wel door denk ik

Fijne dag allemaal....

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-11-30 17:59:41(239Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Zondag rustdag met Max op P2

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-12-01 10:47:02(239Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen

Iedereen klaar voor de race vanmiddag?
Hier de kerstboom alvast in elkaar zetten en vanmiddag even een vriendin helpen....maar eerst......espressoooooooo

Geniet van deze mooie,frisse dag allemaal.

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-12-01 16:05:24(239Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Op de valreep; Goedemiddag.
Max gestart op 2 en gefinisht op 2.
Zo dat waren de hoogtepunten van de race. :facepalm
Gelukkig had ik vandaag ook nog wat te spelen. :-)
Heb een google chromecast gescoord als aanvulling op mijn gratis google home speker.
Kan inmiddels de TV, netflix, de airco, de radio, spotify, youtube etc. etc. stemgestuurd bedienen.
Alleen de koffiemachine kan zelf nog geen nieuw cupje uit de kast pakken. :facepalm
Maar gelukkig heb ik daar mevr. Otje voor. :D
Fijne Zondagavond en tot Maandag.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-12-02 09:48:58(239Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen

T is een beetje koud buiten......
Eerst maar eens uitgebreidt koffie drinken dan.......
Vanmiddag verder met mijn boompje....beetje lazy day

Fijne Maandag

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-12-02 15:09:27(239Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemiddag.
Is je boom inmiddels aangekleed, queen?
Ik hoop dat de Pieten er niet over struikelen.
Trouwens, blijft Bieb er wel netjes af?
Het was hier ook een luie dag.
Heb alleen een paar epubs gezocht voor de E-reader van mevr. Otje.
Nu maar eens gaan beginnen aan de voorbereidingen voor het eten.
Tikka masala curry.
Fijne avond.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-12-02 16:46:15(239Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Boom is helemaal dressed to impress :-@

Pietje komt hier al 20 jaar niet meer,die is samen met de ex vertrokken en ingeruild voor Klaus :D

Tot nu toe blijft Bieb er aardig goed af....onderaan bewust plastic ballen gehangen,ze wilde vorig jaar nog wel eens even een tikje er tegen geven als ze op de bankleuning zit.

Vanmiddag nog even op breiwol jacht geweest ..er wil weer iemand een wintersjaal  :facepalm

Nu even warm worden met een lekker lungootje

En dan zo een verrassings stampotje uit de diepvries

Last edited by QueenB on 2019-12-02 16:47:14


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-12-03 07:55:22(238Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen

Het is mistig buiten...een grijs dekentje over de wereld...
Eerst koffie,daarna naar de fysio...wat boodschapjes...even kijken of een vriendin thuis is...en vanmiddag een beetje relaxed thuis het een en ander doen

Fijne Dinsdag allemaal

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-12-03 12:45:39(238Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Middag.
Al lekker aan het relaxen, queen?
Mist is inmiddels opgetrokken, maar het is nog steeds maar grijs.
Zodadelijk ook wat boodschappen doen.
En ik ga vanmiddag effe netflixen.
Fijne dag.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-12-03 21:13:04(238Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Het was de bedoeling Robje,maar toen besloot ik mijn ramen in Kerstsfeer te brengen......maar ja....dan moeten ze eerst gewassen worden:facepalm
Maar uiteindelijk klaar...en de rest vannde kerstdingen ook......nu nog 2cm sneeuw en ik ben klaar voor de Kerst :-@

Image error

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-12-04 08:42:20(238Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.
Zit nog even wakker te worden met mijn koffie.
Zodadelijk effe douchen en strakjes naar de HA voor de uitslag van mijn jaarlijkse APK.
Daarna door voor een longfunctietest.
Laters. :)

 
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-12-04 08:44:18(238Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

QueenB wrote:

Het was de bedoeling Robje,maar toen besloot ik mijn ramen in Kerstsfeer te brengen......maar ja....dan moeten ze eerst gewassen worden:facepalm
Maar uiteindelijk klaar...en de rest vannde kerstdingen ook......nu nog 2cm sneeuw en ik ben klaar voor de Kerst :-@

Image error
Ik denk dat RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun: ook heel benieuwd is naar de kerstboom van QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle: :-@

Last edited by TrueEdterBak on 2019-12-04 09:49:57


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-12-04 08:44:44(238Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

RobOtje wrote:

Middag.
Al lekker aan het relaxen, queen?
Mist is inmiddels opgetrokken, maar het is nog steeds maar grijs.
Zodadelijk ook wat boodschappen doen.
En ik ga vanmiddag effe netflixen.
Fijne dag.
Succes bij de Bovag :facepalm

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-12-04 09:29:34(238Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen

Succes met blazen Robje

Last edited by QueenB on 2019-12-04 09:38:40


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-12-04 15:57:00(238Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Zo, uitgeblazen.
Bloedwaardes, bloeddruk en ECG waren prima in orde.
Alleen bij de LFT bleek dat  mijn longinhoud weer ietsjes is afgenomen.
Qua medicatie zit ik al ver aan mijn max, maar mijn saturatie zit nog keurig op dik 99%.
Dus evt. zuurstof is gelukkig nog niet aan de orde.
Oftewel, weer goedgekeurd voor een jaartje.
Op de terugweg begon de auto te piepen en knipperen.
Hij wilde wat te drinken hebben.
Nou, dat rondje kostte me bijna 100 euri's  en ik had zelf helemaal niks. :-(
Als troost ga ik nu maar een lekker trappistje inschenken.
Hele fijne avond.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-12-04 16:21:42(238Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goed om te horen Robje...zolang de saturatie nog mooi op 99% zit...👍
Gelukkig rij.ik electrisch in mijn cabriootje :facepalm

Geniet van je trappistje vanavond

 
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-12-04 20:31:35(238Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 971
Uploads: 0

Hallo RobOtje, ja dat is pleuzig genoeg bedankt, ik neem het :P

Hallo Angelina :-*:-@

Ik probeer een paar woorden Nederlands te leren.

Het helpt om de berichten te lezen :):)

Heb een prachtige avond :):):)

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:

  Sitefriends

  User Art


To submit your artwork, follow this link.