The Torrent Galaxy Dutch Community

spirit2011:_trusted_user::_male:Posted at 2019-10-06 11:21:07(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 45
Posts: 385
Uploads: 0

Image error

Ik ben zo blij, zo blij, dat m'n neus van voren zit en niet opzij

 
spirit2011:_trusted_user::_male:Posted at 2019-10-06 11:22:04(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 45
Posts: 385
Uploads: 0

Hallo allemaal
Vanmiddag lekker Feyenoord kijken en daarna een afzakkertje halen
Tot later

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-06 14:51:56(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

spirit2011 wrote:

Vanmiddag lekker Feyenoord
Arme spirit2011:_trusted_user::_male:

 
Post liked by - spirit2011:_trusted_user::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-06 17:21:36(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Ik heb absoluut geen verstand van voetbal.
Kijk er ook bijna nooit naar.
Maar ik zou zeggen; volgende keer beter!!
Hier staat de oven volop te werken.
Patatas bravas  provencaalse kiphaasjes met tomaat spek en ui.
Zodadelijk nog even de haricots vert in de pan en dan kunnen we eten.
Vanavond lekker geen verplichtingen, dus we gaan Linda met de koffertjes kijken.
Het schijnt dat er een vak met stadsgenoten is, Ben benieuwd of we 'n miljonair rijker zijn hier.:facepalm
Fijne Zondagavond en tot volgende week.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, spirit2011:_trusted_user::_male:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2019-10-06 18:37:57(247Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4370
Posts: 7178
Uploads: 0

En hier is de uitslag van de weekend sensatie

Op de derde plaats geëindigd

spirit2011 wrote:

Ik ben zo blij, zo blij, dat m'n neus van voren zit en niet opzij
Op de 2de plaats

RobOtje wrote:

Verflucht stijgt queen naar het hoofd.
En de winnaar van deze week.....

TrueEdterBak wrote:

Ziekenhuisfoto's ondanks stroomstoring toch gelukt
Omdat hij uit beleefdheid QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle: niet heeft genoemd.
Van harte gefeliciteerd met de eeuwige roem deze week.

Ps.

De eervolle vermelding van deze week gaat naar.....

QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle: vanwege haar stralende afwezigheid....

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, spirit2011:_trusted_user::_male:
spirit2011:_trusted_user::_male:Posted at 2019-10-06 19:20:19(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 45
Posts: 385
Uploads: 0

En de winnaar van deze week.....

TrueEdterBak wrote:

Ziekenhuisfoto's ondanks stroomstoring toch gelukt
Gefeliciteerd

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-06 19:38:33(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

spirit2011 wrote:

En de winnaar van deze week.....

TrueEdterBak wrote:

Ziekenhuisfoto's ondanks stroomstoring toch gelukt
Gefeliciteerd
Dank en ik zal een goed vervolg geven met wederom een verrassende foto

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-10-07 07:53:26(247Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen allemaal.

Nog gefeliciteerd met de schone zoon Robje.
Heel veel succes met Mw.Spirit.Hoop dat er snel duidelijkheid is voor jullie.

Gefeliciteerd Edje met je 1e plaats

Hier zijn de schilders alweer druk bezig...waarom moeten ramen en deuren toch altijd gedaan worden als t kouder wordt,nog even en ik kan mijn dekbed naar beneden halen.....8o:facepalm
Ondertussen last van de antibiotica die ik van de tandarts heb gehad :facepalm
Volgende maand moeten er een paar kronen losgemaakt worden,zit een ontsteking onder en t bot lijkt wat aangetast....zit je dan met een duur bekkie vol kronen :|

Fijne Maandag allemaal:-*

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-07 09:03:23(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.
Proficiat Edje.
Sterkte met je open ramen, queen. Trek maar een jas aan.
En hopelijk werkt de antibiotica een beetje en is de ontsteking snel weg.
Ik ga vandaag proberen wakker te worden.
Dat is tot nu toe nog niet echt gelukt........:?
Dus koffie.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-10-07 09:10:51(247Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen Robje
Als je hier komt zitten ben je zo wakker...doe wel je thermen longjohn aan

Espresso tijd....alweer :facepalm

 
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-10-08 07:29:18(247Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen,

Het belooft weer een regenachtig dagje te worden vandaag.
De schilders zijn alweer druk bezig hier....en vanmiddag gezellig naar de orthopeed....een van de afd. die helaas te laat waren met de inschrijving om mee te staken......

Fijne dinsdag

Koffieeeeeeeeeee

 
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-08 09:45:15(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Goedemorgen

 
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-08 10:20:37(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.
Hier ook geen weer om in de tuin te gaan zitten.
Misschien aankomend weekend? Ik lees iets over zon en 20℃.
Hopelijk zijn die schilders klaar voor de Kerst, queen. :facepalm
Zo, nu nog maar een koffie maken.

 
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-08 11:47:43(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

RobOtje wrote:

Hopelijk zijn die schilders klaar voor de Kerst, queen. :facepalm
Die kunnen toch gewoon aanschuiven aan het kerstdiner? :-@

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-10-08 18:00:33(247Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Morgenvroeg  nog 1x de voordeur en t keukenraam dan is t klaar. Omdat we met zijn 4en andere kleuren krijgen moet alles 2x geschilderd worden,maar t is mooi zo. T is hier toch wel droog gebleven vandaag.

Vanmiddag tussen t stakend personeel door naar de ortho geweest. Mag terug naar de fysio...jippieeeee

 
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-09 09:22:36(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.
Alweer een grijze dag.
Misschien kom je mevr. Otje dan wel tegen bij de fysio.
Die begint vrijdag ook met behandelingen.
En vanmiddag naar de revalidatie in het Zkh.
We moeten een tens ophalen. Op leenbasis om te zien of het effect heeft.
Fijne dag.

 
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-10-09 15:06:04(247Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemiddagggggg....waaide vandaag zowat mijn huis uit...deuren en ramen open....morgen nog 1 raam voor de 2e keer en dan is mijn huis weer klaar voor een paar jaar.

Ben benieuwd hoe mw Otje de tens vindt.....ik ben er nog steeds heel blij me.....heb er al jaren eentje in bruikleen...heb er zelfs al 1 vetsleten
Schilders zijn weg dus nu gauw maar de winkel

 
spirit2011:_trusted_user::_male:Posted at 2019-10-09 16:42:47(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 45
Posts: 385
Uploads: 0

Goede middag
Alhoewel het behoorlijk waait is hier alles rustig
Mevr. Spirit is doodsbenauwd van de tandarts en moest vandaag 2 kiezen laten trekken
Is gelukkig reuze meegevallen
Ze lacht alweer
Image error

Maar haar aanblik is wel ietsje veranderd

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-09 17:07:34(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

spirit2011 wrote:

Mevr. Spirit is doodsbenauwd van de tandarts en moest vandaag 2 kiezen laten trekken
Hoi spirit,
Zo te zien waren het verstandskiezen? :-@
Gelukkig heb je nu wel de duct tape lekker bij de  oor   hand.

QueenB wrote:

Ben benieuwd hoe mw Otje de tens vindt.....
Ik lees heel wisselende resultaten dus we zien wel.
Dan wil ik van de gelegenheid gebruik maken om allen, die dit lezen een heel fijne Woensdagavond te wensen en morgen gezond weer op.
'h oudoe.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
spirit2011:_trusted_user::_male:Posted at 2019-10-09 18:04:16(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 45
Posts: 385
Uploads: 0

wat is een tens?

 
Post liked by - TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-09 19:17:17(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

spirit2011 wrote:

wat is een tens?
je bent me net voor, ik ook niet weet :facepalm

 
Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-10-09 19:20:59(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 3106
Posts: 1952
Uploads: 0

Tens is een aparaat voor pijnbestrijding. Door het toedienen van kleine stroomstootjes via opgeplakte elektroden rond het pijngebied kan de pijn verminderen.

 
Post liked by - spirit2011:_trusted_user::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-09 19:21:32(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Angelina wrote:

Tens is een aparaat voor pijnbestrijding. Door het toedienen van kleine stroomstootjes via opgeplakte elektroden rond het pijngebied kan de pijn verminderen.
En weer iets geleerd, thnx O:-D

 
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-10-09 19:22:29(247Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Zware opgave om deze te overtreffen:
Image error

maar volgens mij is het me gelukt. Op naar de vrijdag :-@

 
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-10-09 20:28:59(247Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Image error

Je kunt het een beetje vergelijken met de fysio van vroeger toen je van die sponsjes of natte padjes op je stijve spieren kreeg en ze er stroom op aansloten zodat je van die prikkels voelde...maar dan nu draagbaar en in te stellen op tijd,standen of interval.
Plakkers zijn een aantal keer herbruikbaar en je kan ze plaatsen waar je wil
Fysio in je broekzak en langer dan een half uur bruikbaar ;)

Last edited by QueenB on 2019-10-09 20:29:14


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:

  Sitefriends

  User Art


To submit your artwork, follow this link.