The Torrent Galaxy Dutch Community

RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-09-26 09:15:52(238Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.

spirit2011 wrote:

@Rob: is die Zaagmans van jou wel langs geweest?
Ja hoor spirit. Gelukkig wel, anders duurt de week zo lang. :D

QueenB wrote:

Hoe zou t met ADHDerby zijn :(
Hopelijk gaat het weer een beetje met hem. Sterkte ADHD.

TrueEdterBak wrote:

doei
Doei Edje. :P

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-09-26 14:03:14(238Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Een hele.goede middag allemaal........en doei....want t is weer even droog

Wijn halen.(geen hugo deze keer...maar echte wijn):facepalm..wijnen wijnen wijnen 🤗

 
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-09-26 15:03:44(238Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Image error


 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-09-26 15:18:42(238Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Image error


 
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-09-26 19:05:40(238Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Bijnaaaaaaa weekend

 
ADHDerby:_male:Posted at 2019-09-26 22:40:47(238Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 330
Posts: 685
Uploads: 44

Hoi Pieps.

Laat bij deze weer ff wat van me horen. Kreeg vandaag de uitslag van de autopsie van m’n broertje binnen. Hij is in zijn slaap overleden door een hartritmestoornis. Mijn vader heeft die ook en nu moeten m’n zus en ik plus de kids ook allemaal worden onderzocht. Met mij gaat het nu redelijk. Het wisselt nog wel erg. Krijg het beeld van toen ik hem vond niet uit m’n hoofd en zie erg tegen het uitzoeken van zijn spullen op.
Ben nog niet veel online of met muziek bezig. Dat waren ook zijn favoriete dingen en het ligt allemaal nog erg gevoelig. Het is voor mij de eerste die zo dichtbij me stond en overleed. Het voelt als een nachtmerrie die maar niet ophoud.
Maar het leven gaat door en ben ook al weer een tijdje aan het werk. Geeft wat afleiding, maar vind het lastig om m’n gedachten er goed bij te houden.
Zodra het allemaal wat minder heftig wordt kom ik weer wat vaker hier langspiepen en ga ik weer met muziek bezig. Alvast een fijn weekend en tot later!

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-09-27 07:23:39(237Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

ADHDerby wrote:

Hoi Pieps.

Laat bij deze weer ff wat van me horen. Kreeg vandaag de uitslag van de autopsie van m’n broertje binnen. Hij is in zijn slaap overleden door een hartritmestoornis. Mijn vader heeft die ook en nu moeten m’n zus en ik plus de kids ook allemaal worden onderzocht. Met mij gaat het nu redelijk. Het wisselt nog wel erg. Krijg het beeld van toen ik hem vond niet uit m’n hoofd en zie erg tegen het uitzoeken van zijn spullen op.
Ben nog niet veel online of met muziek bezig. Dat waren ook zijn favoriete dingen en het ligt allemaal nog erg gevoelig. Het is voor mij de eerste die zo dichtbij me stond en overleed. Het voelt als een nachtmerrie die maar niet ophoud.
Maar het leven gaat door en ben ook al weer een tijdje aan het werk. Geeft wat afleiding, maar vind het lastig om m’n gedachten er goed bij te houden.
Zodra het allemaal wat minder heftig wordt kom ik weer wat vaker hier langspiepen en ga ik weer met muziek bezig. Alvast een fijn weekend en tot later!
Sterkte met alles ADHDerby:_male: en geef juist jezelf de tijd om alles een goede plek te geven.
Verwerken van zo'n verdriet, trauma en rouw kost tijd, en alleen jij kan voelen en bepalen of je op de goede weg bent.
Ook op die goede weg zal je nog veel hobbel, beren, bergen en dalen tegen gaan komen.
Wij kunnen jou vanaf hier daar alleen maar heel veel sterkte en wijsheid in meegeven.

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2019-09-27 08:00:15(237Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 7003
Uploads: 0

ADHDerby wrote:

Hoi Pieps.

Laat bij deze weer ff wat van me horen. Kreeg vandaag de uitslag van de autopsie van m’n broertje binnen. Hij is in zijn slaap overleden door een hartritmestoornis. Mijn vader heeft die ook en nu moeten m’n zus en ik plus de kids ook allemaal worden onderzocht. Met mij gaat het nu redelijk. Het wisselt nog wel erg. Krijg het beeld van toen ik hem vond niet uit m’n hoofd en zie erg tegen het uitzoeken van zijn spullen op.
Ben nog niet veel online of met muziek bezig. Dat waren ook zijn favoriete dingen en het ligt allemaal nog erg gevoelig. Het is voor mij de eerste die zo dichtbij me stond en overleed. Het voelt als een nachtmerrie die maar niet ophoud.
Maar het leven gaat door en ben ook al weer een tijdje aan het werk. Geeft wat afleiding, maar vind het lastig om m’n gedachten er goed bij te houden.
Zodra het allemaal wat minder heftig wordt kom ik weer wat vaker hier langspiepen en ga ik weer met muziek bezig. Alvast een fijn weekend en tot later!
we kijken ernaar uit. Eerst aan jezelf en je familie denken.
Wij gaan nergens heen.

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-09-27 09:37:55(237Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

ADHDerby wrote:

Hoi Pieps.

Laat bij deze weer ff wat van me horen.  ✂........
Heftig ADHDerby:_male:,  hopelijk pakken de onderzoeken allemaal gunstig uit.
Heel erg veel sterkte en wij zijn er voor je als het nodig is.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-09-27 09:45:56(237Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 3106
Posts: 1953
Uploads: 0

Heel veel sterkte ADHDerby:_male:. Jouw familie en jouw welzijn gaan voor alles. Neem de tijd.

Hopelijk komt er uit de onderzoeken dat jij, je zus en je kinderen de hartritmestoornis niet hebben.

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-09-27 09:57:15(237Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Image error


 
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-09-27 14:16:41(237Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Jeetje man, heel erg veel sterkte ADHDerby:_male:voor jou en je familie. Kan me nauwelijks een voorstelling maken van wat er door jullie heen moet gaan.

Neem de tijd om dit allemaal een plekje te kunnen geven,veel praten met elkaar en met anderen...dit heeft echt heel veel tijd nodig. En dan ook allemaal de onderzoeken wat er nog eens bovenop komt,de spanning en onzekerheid die dat nu ook weer met zich mee brengt.
Hoeveel kan een mens hebben vraag ik me wel eens af.

Misschien kunnen de vrienden van je broer je wat helpen met het uitzoeken enzo als dat moet gaan gebeuren.

Weet dat we er voor je zijn en je mag tegen ons aanpraten zoveel of zo weinig je wil...wij zijn hier en wachten op je...we gaan nergens anders heen :love :love

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-09-27 16:52:48(237Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedenavond.
Vanmiddag naar de vrije trainingen van Max zitten kijken.
Veelbelovend een 2e tijd in de eerste en een 1e tijd in de tweede training.
Dat nieuwe motoronderdeel belooft wel iets.
Jammer dat het wel 5 posities kost voor Zondag.
Maar ach, morgen bij de kwalificatie P1 wordt Zondag dus P6.
Gewoon 5 man inhalen en dan...................8o

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-09-27 21:32:30(237Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Wordt weer een spannende Zondagmiddag.....en t wordt toch heel slecht weer...komt goed uit.

Net the masked singer gekeken...eindelijk weer eens iets anders dan tvoh en de draaistoel

F8jn weekend allemaal

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2019-09-27 21:52:42(237Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 7003
Uploads: 0

RobOtje wrote:

Goedenavond.
Vanmiddag naar de vrije trainingen van Max zitten kijken.
Veelbelovend een 2e tijd in de eerste en een 1e tijd in de tweede training.
Dat nieuwe motoronderdeel belooft wel iets.
Jammer dat het wel 5 posities kost voor Zondag.
Maar ach, morgen bij de kwalificatie P1 wordt Zondag dus P6.
Gewoon 5 man inhalen en dan...................8o
Appeltje eitje.... Als hij maar genoeg RB drinkt dan vliegt hij er zo over heen

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
spirit2011:_trusted_user::_male:Posted at 2019-09-27 22:26:54(237Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 45
Posts: 385
Uploads: 0

ADHDerby wrote:

Hoi Pieps.

Laat bij deze weer ff wat van me horen. Kreeg vandaag de uitslag van de autopsie van m’n broertje binnen. Hij is in zijn slaap overleden door een hartritmestoornis. Mijn vader heeft die ook en nu moeten m’n zus en ik plus de kids ook allemaal worden onderzocht. Met mij gaat het nu redelijk. Het wisselt nog wel erg. Krijg het beeld van toen ik hem vond niet uit m’n hoofd en zie erg tegen het uitzoeken van zijn spullen op.
Ben nog niet veel online of met muziek bezig. Dat waren ook zijn favoriete dingen en het ligt allemaal nog erg gevoelig. Het is voor mij de eerste die zo dichtbij me stond en overleed. Het voelt als een nachtmerrie die maar niet ophoud.
Maar het leven gaat door en ben ook al weer een tijdje aan het werk. Geeft wat afleiding, maar vind het lastig om m’n gedachten er goed bij te houden.
Zodra het allemaal wat minder heftig wordt kom ik weer wat vaker hier langspiepen en ga ik weer met muziek bezig. Alvast een fijn weekend en tot later!
Alles is al gezegd. Rest mij alleen om je heel veel sterkte te wensen kerel.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2019-09-28 07:28:15(237Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 7003
Uploads: 0

TrueEdterBak wrote:

Image error
As vrijdag gaan we er weer voor:-@

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2019-09-28 07:30:12(237Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 7003
Uploads: 0

Bruhhh véél te vroeg..... Of véél te laat gaan slapen
Koffie......

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-09-28 08:59:41(237Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Mogguh.
Zit hier ook nog wakker te worden.
Ik doe maar een koffie met je mee, Maf.
Straks een paar verse boodschapjes halen en vanmiddag de kwalificatie kijken.
Fijne Zaterdag.

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-09-28 10:45:38(237Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemoggellllll
Hier was t een kort nachtje 4u maar weer wat gaan drinken beneden....had beter een fles wijn achterover kunnen gooien  gisteravond

Fijne dag allemaal...ik ga maar eens de strijk weg werken


Laterssssss

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-09-29 10:09:15(237Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Vandaag Duitse Kater van de snaps

 
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-09-29 10:09:53(237Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Max kijken 8)

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
spirit2011:_trusted_user::_male:Posted at 2019-09-29 10:26:46(237Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 45
Posts: 385
Uploads: 0

Vandaag ga ik maar weer eens naar de kuip om mijn cluppie aan te moedigen

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-09-29 11:08:34(237Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Hartelijk Zondag allemaal.
Heel veel plezier spirit. Zorg dat je niet wegwaait.
Ik ga vanmiddag meedoen met Edje.
Althans, naar de F1 kijken. Die kater mag hij mooi zelf houden. :-@

 
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-09-29 13:22:33(237Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Natte middag allemaal
Koffie check
Max dubbelcheck
Haakwerk check
Vest aan check

Heel veel plezier Spirit . ..hoop dat je een warme jas aanhebt.....
Al moet ik zeggen dat ik slechter weer verwachte vandaag ipv alleen maar regen regen en nog meer regen

Last edited by QueenB on 2019-09-29 15:24:11


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:

  Sitefriends