The Torrent Galaxy Dutch Community

ADHDerby:_male:Posted at 2019-06-15 12:41:44(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 330
Posts: 685
Uploads: 44

Hoi pieps! Ben weer heel ff present. Heb helaas niet zo veel tijd...
Hoop gebeurd en knap ziek geweest, maar daar over update ik jullie een andere keer.
Voor de liefhebbers heb ik weer een nieuwe "Virtually Surrounded" release.
Ik moet er nu weer van tussen. - Zwaai zwaai!

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-06-15 12:42:55(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

ADHDerby wrote:

Hoi pieps! Ben weer heel ff present. Heb helaas niet zo veel tijd...
Hoop gebeurd en knap ziek geweest, maar daar over update ik jullie een andere keer.
Voor de liefhebbers heb ik weer een nieuwe "Virtually Surrounded" release.
Ik moet er nu weer van tussen. - Zwaai zwaai!
Have Fun, prettig weekend en snel weer beter

 
Post liked by - ADHDerby:_male:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-06-15 13:21:35(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Zojuist kwam de JSF over

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-06-15 13:58:06(253Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Sinds 88 vliegt hier dagelijks vanalles over....of blijft even "hangen"
T valt niet eens meer op...ik kijk pas omhoog als ik een geluidje hoor die "nieuw"  is.....en dan komen we hier ook nog regelmatig vol bepakte militairen tegen die op oefening zijn vanaf de KMA of de basis....valt mee dat er nog geen tank door t dorp crost 🤣🤣🤣

Koffie...check
Komkommertje...check
Haakwerkje...check
Poes eten...check
TV NL1...check
Voor t eerst eens damesvoetbal kijken

2 straten verder allemaal oranje vlaggetjes.....waarom doet men dat niet voor de dames....als de heren speelden waren hele wijken oranje 🙄🙄🙄

Hey ADHD.....doei ADHD 😉

Last edited by QueenB on 2019-06-15 13:58:54


 
Post liked by - ADHDerby:_male:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-06-15 15:51:08(253Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

3-1
Netjes gedaan dames...en 1 dramaqueen van Kameroen :D:D:D
...dit is veel leuker dan heren voetbal

 
Post liked by - ADHDerby:_male:
ADHDerby:_male:Posted at 2019-06-15 21:05:50(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 330
Posts: 685
Uploads: 44

Heb best wel lang over deze gedaan.

Various Artists - Virtually Surrounded 2 (Headphone Demo FLAC) [ADHDerby]

Image error

https://torrentgalaxy.org/torrent/188036/


Hoi lieve allemaal! Hoe issie met jullie?
Met mij gaat het nu aardig goed.
Heb een fikse keelontsteking + griep achter de rug.
Het blijkt dat ik een autistische stuiterbal ben.
Bij m'n jongste is ook autisme vast gesteld.
M'n zicht is behoorlijk achteruit gegaan.
M'n computer heeft nog steeds griep.
Ben er nog niet aan toe gekomen om een nieuwe samen te stellen.
Heb dus de oude maar weer eens gefikst.

En dat was 'm dacht ik wel. Zijn jullie weer up to date. :D

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-06-16 07:47:33(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 3106
Posts: 1953
Uploads: 0

Fijne vaderdag!

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-06-16 09:17:11(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen op deze zonnige en nu al warme Zon/Vaderdag.
Vanmiddag vallen alle Otjes hier weer binnen.
Dat is altijd supergezellig.
Alle Vaders een heel fijne Vaderdag gewenst Geniet er van.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-06-16 10:20:38(253Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen
Aan alle pap's...fijne vaderdag

Jeetje ADHDerby...t zit je ook niet echt mee he....maar je stuitert hier maar lwkker rond hoor 😉

 
spirit2011:_trusted_user::_male:Posted at 2019-06-16 11:35:51(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 45
Posts: 385
Uploads: 0

Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle: Beterschap met je schouder en de rest. Hopelijk gaat de ergste pijn snel weg.

RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun: Have fun vanmiddag

TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun: Mooi dat het beter gaat

ADHDerby:_male: stuiter maar lekker rond

QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle: gefeliciteerd met het Nederlands Vrouwenelftal

Ik wens jullie allemaal een fijne dag

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-06-16 18:02:50(253Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

spirit2011:_trusted_user::_male: jij ook een hele fijne vaderdag....geniet ervan:-*

 
Post liked by - spirit2011:_trusted_user::_male:, TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2019-06-16 21:36:09(253Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 7002
Uploads: 0

ADHDerby wrote:

Heb best wel lang over deze gedaan.

Various Artists - Virtually Surrounded 2 (Headphone Demo FLAC) [ADHDerby]

Image error

https://torrentgalaxy.org/torrent/188036/


Hoi lieve allemaal! Hoe issie met jullie?
Met mij gaat het nu aardig goed.
Heb een fikse keelontsteking + griep achter de rug.
Het blijkt dat ik een autistische stuiterbal ben.
Bij m'n jongste is ook autisme vast gesteld.
M'n zicht is behoorlijk achteruit gegaan.
M'n computer heeft nog steeds griep.
Ben er nog niet aan toe gekomen om een nieuwe samen te stellen.
Heb dus de oude maar weer eens gefikst.

En dat was 'm dacht ik wel. Zijn jullie weer up to date. :D
Naam maar veranderen in StUiTeRdErBy:-@

 
Post liked by - TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-06-17 08:02:46(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Goedemorgen deze morgen. De werkweek is weer begonnen

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2019-06-17 08:09:53(253Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 7002
Uploads: 0

TrueEdterBak wrote:

Goedemorgen deze morgen. De werkweek is weer begonnen
Goedemorgen maatje.
Suc6 deze week.

En dat geldt ook voor de rest :-*

 
Post liked by - TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-06-17 08:54:53(253Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Gooooeeeede morgen allemaal.....
T zonnetje schijnt...de lucht is blauw....
Tijd voor.....koffieeeeeee

 
Post liked by - TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-06-17 09:09:53(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Koffie, lekker.
Het wordt een heerlijke dag.
En de komende dagen worden ook prima.
Geniet er van.

 
Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-06-17 09:45:05(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 3106
Posts: 1953
Uploads: 0

Goedemorgen.

Sterkte adhderby. Hopelihk gaat het wat betreft gezondheid weer goede kant op.

Dank je spirit.

Ik drink een kopje thee mee. :)
Daarna paging om met 1 linker hand was op te
ouwen. Vanavons ben ik wel klaar.O:-D:facepalm

Sorry voor spellig. Mobiel balanceren op 1 been en met links erop typen is lastig. Durf hier ook niet veel te doen op site. Bang dat ik verkeerde knopje aan tik en iets delete of zo.B)

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-06-17 16:33:42(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Geen probleem hoor Angelina.
Ik gebruik gewoon Google Translate. :P

Iedereen genoten van deze dag?
Morgen nog iets beter!!! Laat maar komen.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
spirit2011:_trusted_user::_male:Posted at 2019-06-17 19:58:30(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 45
Posts: 385
Uploads: 0

Goede avond allemaal
Na een dag werken, met een koud biertje in de tuin in de avondzon. heerlijk:D

 
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-06-17 21:05:17(253Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Morgen dagje sauna...als mijn cabriootje meewerkt
Lekker relaxen in t buitenbad en oo t zonneterras......
Beter dan wegdruppelen in een tuin.op t zuiden 😁

 
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-06-18 08:48:05(253Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen.....fijne dinsdag allemaal




Doeiiiiii:-*

 
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-06-18 09:06:30(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.
Veel plezier in de sauna, Queen.
Kijk je wel uit dat je geboortekleedje niet verbrand. :P

Vanavond kun je weer heerlijk na je werk in de tuin genieten, Spirit.
Hopelijk heb je er nog eentje koud liggen.
Fijne Dinsdag allemaal.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-06-18 12:59:10(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Fijne Dinsdagmiddag Iedereen :D

 
Post liked by - Beowulf:_trusted_uploader::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Beowulf:_trusted_uploader::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2019-06-18 13:48:14(253Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 2607
Posts: 20091
Uploads: 271

Image error
Beste vrienden, ik wens je een fijne dinsdag.

 
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2019-06-18 15:58:34(252Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Jij ook een fijne Dinsdag, GhostUser.
En nog veel meer fijne dagen. :-)

TrueEdterBak wrote:

Fijne Dinsdagmiddag Iedereen :D
Wel een beetje doorwerken he, Eddepet. Anders bloeit de economie nooit op. :facepalm

En Queen, hoe was de wellness-day?
Angelina, ben je inmiddels wel van de ergste pijnen af?
En spirit zullen we maar niet storen. Die zit straks heerlijk in de tuin te genieten.
En Mafketel zit volgens mij nog steeds beschuit met muisjes te eten.:D
Nou, ik ga maar eens aan de mise en place beginnen voor het eten zodadelijk.
Oftewel, de hele rotzooi klaarzetten.:-)
Doei doei. :-)

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:

  Sitefriends