The Torrent Galaxy Dutch Community

QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-16 13:50:36(193Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemiddag ....

Zo bezoek beetje verdeeld en dat ging prima.
Nu straks naar de kids en dan daar lekker Sushi eten...wijn drinken...Kip kroelen....nog meer wijn drinken.....blijven slapen en morgen een keer weer naar huis.....

Dank jullie wel voor de felicitaties :love:-*


[quote=TrueEdterBak] Van Harte Gefeliciteerd QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle: Alweer een jaartje ouder (en wijzer?)


Image error
Alleen ouder :-@:-@

 
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-10-16 13:57:19(193Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

QueenB wrote:

...wijn drinken...Kip kroelen....nog meer wijn drinken.....
Gelukkig hebben we de beelden nog

Image error

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-16 19:16:56(193Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

TrueEdterBak wrote:

QueenB wrote:

...wijn drinken...Kip kroelen....nog meer wijn drinken.....
Gelukkig hebben we de beelden nog

Image error
🤣🤣🤣

 
Post liked by - Beowulf:_trusted_uploader::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-10-17 23:18:46(193Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 201
Uploads: 0

Net het tweede deel van The Trial of Christine Keeler gekeken. Mooie serie, alleen al vanwege al die oude auto's ;)
Nu zitten we ons dus vreselijk af te vragen welke auto John Profumo in de serie rijdt. Al gecheckt in IMCDB maar daar wordt de serie nog niet genoemd. Iemand enig idee ?

Image error

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Beowulf:_trusted_uploader::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
bigboy12:_moderator::_male:Posted at 2020-10-17 23:55:20(193Wks ago) Report Permalink URL 
The Axeman
Reppoints: 9375
Posts: 15023
Uploads: 0

Have a great Sunday all :)


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Beowulf:_trusted_uploader::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-18 01:10:10(193Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

bigboy12 wrote:

Have a great Sunday all :)
You too BB

Dit is t enige wat ik kon vinden Froggie
Ken de serie nog niet
https://www.silverstoneauctions.com/events/2015-auctions/the-salon-prive-sale-2015/the-salon-prive-sale-2015-sale/the-salon-prive-sale-2015-sale-session/1963-alvis-td21-saloon

Fijne Zondag allemaal

 
Post liked by - DutchFroggie:_trusted_user::_female:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Beowulf:_trusted_uploader::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-10-18 10:01:08(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 201
Uploads: 0

QueenB wrote:

bigboy12 wrote:

Have a great Sunday all :)
Dit is t enige wat ik kon vinden Froggie
Ken de serie nog niet
https://www.silverstoneauctions.com/events/2015-auctions/the-salon-prive-sale-2015/the-salon-prive-sale-2015-sale/the-salon-prive-sale-2015-sale-session/1963-alvis-td21-saloon

Fijne Zondag allemaal
Wat een hulptroepen!! Super, dit is 'm:D

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Beowulf:_trusted_uploader::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Beowulf:_trusted_uploader::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-18 10:33:17(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 2657
Posts: 21126
Uploads: 271

Image error

Hallo lieve vrienden, ik wens jullie een fijne zondag  en morgen een goede start van de nieuwe week.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-10-19 18:32:40(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 201
Uploads: 0

Queen, alles goed gegaan vandaag?

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-10-20 08:17:37(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Goedemorgen, bijna weekend

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-10-20 11:10:05(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

TrueEdterBak wrote:

Goedemorgen, bijna weekend
Yup en hier zijn we begonnen met de grote voorjaarsschoonmaak.
Vandaag is de kelderkast aan de beurt.
En de grijscontainer zit nu al vol. :facepalm

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-10-20 11:21:53(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 201
Uploads: 0

Strijk is gedaan, sucadelappen staan te pruttelen, de back-up voor de tablet loopt. Zo meteen nog wat patronen overtrekken met ouderwets carbonpapier en daarna het glas snijden wat op die patronen hoort....
Vind vast nog wel iets wat er te doen valt voor de rest van de week.
Gaat (nog) lekker :)

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-20 12:35:03(192Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Een hele goede middaggggg peeps

Ja hoor Froggie,op zich alles weer goed gegaan. Behalve dat de knie begint heel erg tegen te werken,dus mijn anestesist gaat in overleg met mijn orthopeed om te kijken wat voor spuit er in mijn knie mag...
Een ontstekingsremmer kan niet want dan mag ik zeker niet binnen 6 maanden geopereerd worden en met een halve of hele kunstknie kan er ook niet van alles in. Dus hoop dat hij iets voor me heeft over 4 weken...anders is t binnenkort hele dagen op bed liggen en dat zie ik ook niet echt  zitten....dus fingers crossed.

Nu zo even op de koffie bij een jarige vriendin...

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, DutchFroggie:_trusted_user::_female:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-22 09:40:46(192Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen
Iedereen de "storm"  weer overleefd?
We kunnen weer blaadjes gaan vegen....daar gaat mijn "vrije" dag.

Bijna weekendddddd.
Fijne donderdag allemaal :-*

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-22 10:15:39(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 971
Uploads: 0

Goedemorgen allemaal, Ik hoop dat jullie allemaal een fantastische week hebben 🐶:D:)B)

Ik hoop dat je een geweldig tijd hebt gehad op je verjaardag QueenB :-*:-*:-*

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-10-22 11:16:49(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemiddag.
Het heeft hier wel stevig gewaaid, maar {nog) geen bladoverlast.
En onze esdoorn staat zelfs nog vol in blad.
Maar na komend weekend gaan de blaadjes een uurtje vroeger vallen. :facepalm
Het gaat weer een mooi weekend worden met wielrennen, F1 race en een uurtje langer slapen.:D
Fijne donderdag.

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-10-22 12:06:34(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Hallo en Doei

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-10-22 20:07:38(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 201
Uploads: 0

een hele goeie avond !!

langer slapen ????? daar ben ik altijd voor maar het zal wel weer niks worden, uitslapen is bij mij 7 ipv 6 uur :facepalm
Ben benieuwd hoe Portimoa gaat bevallen. Nurburgring was in elk geval wel een leuke race.
De kleuren van de esdoorn(s) zijn zó mooi nu. Die wil ik ook zo graag in glas maken, maar heb de goede kleuren nog niet gevonden.

Ajuu !

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-10-23 10:12:32(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Prettig weekend allemaal

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-23 13:39:01(192Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Gooeeeede middaģgggggggg
Oooo een uurtje langer slapen lijkt mij ook zalig. Zowiezo eens goed doorslapen lijkt me al geweldig.::facepalm

Hier zijn de kleuren buiten ook heel erg mooi,van groen en geel naar dieprood naar bruin .
Succes met t vinden van de goeie kleur Froggie

Myob,I had a great birthday despite the virus.... :love

Last edited by QueenB on 2020-10-23 13:39:49


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-25 17:07:26(191Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Fijne Zondagavond allemaal

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-10-26 08:09:30(191Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 201
Uploads: 0

Een hele goede morgen!!

Zometeen aan de strijk en vanmiddag even checken wat het resultaat is van de testjes die gisteren de oven zijn ingegaan.  En als er nog wat tijd over is nog wat glas snijden voor een volgend project.  
Heb er wel zin in ;)

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-10-26 13:44:45(191Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemiddag.
Leuk froggie. Op die strijk na dan.:(
Hier het weekend ook weer overleefd.
En weer een hele verse week voor de boeg.
En nu even een jumbo-bestelling gaan plaatsen.
Doei.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-10-26 16:15:25(191Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 201
Uploads: 0

Och RobOtje, die strijk is zo erg nog niet, daar heb je strijkTV voor. Series waar je je hoofd niet zo bij hoeft te houden. Gaat prima.
Helaas was nog niet alles droog. Pokkeweer... Morgen meer dus

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-26 19:01:03(191Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2955
Posts: 8063
Uploads: 0

Ik haaaaaaaat blaadjes

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Mafketel:_super_admin::_male:

  Sitefriends

  User Art


To submit your artwork, follow this link.