The Torrent Galaxy Dutch Community

RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-07-19 11:42:12(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

QueenB wrote:

RobOtje wrote:

QueenB wrote:

Suus haar bed is nu loveerbed geworden
Staat daar nu een e teveel????? 8o:-@
Hahaha was weer eens een typfoutje Robje
Gelukkig maar, want een loverbed in orde maken voor een mysterieuze gast............8o:facepalm:-@

 Klikken op eigen risico.


 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-19 11:47:51(192Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

🤣🤣🤣🤣🤣

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-20 13:10:37(192Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemiddaggggg

Niks nieuws te vertellen eigenlijk....😄

Fijne Maandag allemaal. 😘

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-07-20 14:32:01(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemiddag.
Hier was het weer tijd voor de wekelijkse oefeningetjes tijdens de poets.
Nu effe bijkomen hoor. :D
En af en toe roeren in de pan met semi-slowcooked stoofvlees.
Vanavond frietjes uit de fryer erbij en een vers blik haricots-verts opentrekken.
Smullen maar.:-)

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-21 12:27:54(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 972
Uploads: 0

Goedemiddag Nederlandse vrienden

Ook hier geen nieuws. Ik geef het de schuld van al deze saaie wolk.
Wauw, het is bijna augustus. Waar gaan de jaren heen. Binnenkort Kerstmis he.

Fijne week allemaal Image error

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Chesirekatja:_female:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Chesirekatja:_female:Posted at 2020-07-22 02:10:43(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 10
Posts: 14
Uploads: 0

Goeiemorgen vanuit het koude Adelaide, begin toch aardig te wennen hier in Austrlaie, want 14 graden is toch echt verschrikkelijk koud voor mij :D:P:? Midden winter hier an kan niet wachten tot het weer weer wat beter is en we naar hetbstrand kunnen. Mis de zon..ugh.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-22 08:06:19(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 972
Uploads: 0

Goeiemorgen Chesirekatja :)

Klinkt teleurstellend koud, maar wat je beschrijft is ook het hoogtepunt van de zomer in Engeland. Wil je wisselen ??

Ik hoop dat jij en alle anderen het goed maken, een fijne week Image error

 
Post liked by - Chesirekatja:_female:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-07-22 09:36:10(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Hallo katja, leuk weer iets van je te horen.
Ja, je went snel aan het klimaat.
Maar troost je, die ijzige winter bij jullie van 14℃ is snel voorbij. :facepalm
Volgens Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle: is het al bijna kerstmis. :D
Doe de groetjes aan badwolf en kom nog eens langs. 😘

En we zijn alweer bijna op de helft van de week.
We kunnen al bijna gaan aftellen naar het weekend.
Fijna woensdag.

 
Post liked by - Chesirekatja:_female:, Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-22 11:15:19(192Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goede middag allen

Hey Katja,alles goed verder?? Geen heimwee naar Kruikenstad? Groetjes aan Badwolf.

Verder hier niks nieuws te vertellen,zo naar mijn doc.afspraak....ben benieuwd


Latersssssss:-*



Met een beetje geluk volgende week een infuus in t Erasmus...
Als mijn lijf niet zo heel zeer deed,deed ik een vreugde dansje van blijdschap :facepalm

Image error

Last edited by QueenB on 2020-07-22 19:22:28


 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-07-23 08:26:15(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Goedemorgen en tot (veel) laterssssssssssss

Image error

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Beowulf:_trusted_uploader::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
zeke23:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_sun:Posted at 2020-07-23 08:41:41(192Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 1385
Posts: 1968
Uploads: 1449

hope your all having a good summer and you are well and safe:love

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Beowulf:_trusted_uploader::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-23 12:13:22(191Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemiddag allemaal

Zonnethe is weer terug...strak even naar de fysio en de apotheek. Nog n paar telefoontjes plegen vandaag en dat os t dan wel voor deze dag......
Verder lekker rommelen in de tuin en relaxen

Fijne dag allemaal.....

Bijna weekendddddd😉

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-07-23 14:49:26(191Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

QueenB wrote:

Met een beetje geluk volgende week een infuus in t Erasmus...
Haal je Rotterdam met je cabriootje, queen. :D
Maar kon dat nu echt niet in een zkh dichterbij?
Nog effe wat rommelen in de keuken zodadelijk.
Vanavond staat er babi ketjap, roerbakgroente en rijst op het menu.
Eet smakelijk en een fijne donderdagavond.

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-23 16:30:52(191Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

kreeg eerst telefoon... 24 Augustus staat vast....en ze zouden nog proberen eerder,naar t was heel vol
Belden ze net....a.s  maandag kan ik al terecht.......helemaal happy
Nee mijn cabriootje haalt t niet Robje,maar mijn zorgtaxi wel en ik dacht dat t in t Erasmus was,maar t is in een  OptimalCare pijnkliniek......
En anders was ik wwl met de trein gegaan

Mijn infuus wordt niet meer in de buurt gegeven...en de anestesist die ik had gisteren iñ t Amphia...werkt ook in Rotterdam,dus zou kon hij mij toch nog helpen......

Last edited by QueenB on 2020-07-23 16:32:15


 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-07-24 09:06:36(191Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.
A.s. maandag al. Dat is goed nieuws, queen.
Hopelijk heeft het het juiste effect.

En nu op naar de vrijmibo, om het weekend in te luiden.:D

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-24 11:10:08(191Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemiddag.....
hier straks eerts nog naar de tandarts...daarna aan de vrijmibo.
Morgen een BBQtje bij de kids
Zondag rustdag....:-@

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-24 12:58:56(191Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 972
Uploads: 0

Hallo allemaal, kom even langs om jullie allemaal een fantastische vrijdag en weekend te wensen Image error

Hier is het nog steeds bewolkt, maar het is warm en de zon doet zijn best om zijn gezicht te laten zien Image error

Nu moet ik een masker dragen om een winkel binnen te gaan en een nectarine te kopen. Dit houdt me niet tegen, want nectarines en ik zijn vrienden voor het leven. Zo vlezig, zo sappig, mmmmmmm lekker yumyum. Nectarines rocken Image error Image error

Geniet van je barbecues en kinderen en tot snel ... drukke, drukke puppy ... Image error

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-24 18:11:43(191Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 3126
Posts: 1953
Uploads: 0

Rob, geniet van je vrijmibo.

Fijne vakantie Ed.

Hey Zeke.

Ben zo blij dat je volgende week een infuus krijgt QueenB.

Myob42, eet smakelijk van je nectarines.

Eindelijk vakantie.... 3 Weken.

Fijn weekend allemal.

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-24 20:26:47(191Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

@Angelina.....ik ook
Fijne vakantieeeeeee.....je gaat volgende week al vast leuke dingen doen O:-D:-@

@Myob geniet van je nectarines. Ik heb voor t eerst in mijn leven een verse ananas gekocht.... :facepalm

Weinig zon gehad hier vandaag...tijdens mijn ritje naar de tandarts zelfs een bui.....

Fijn weekend allemaal :-*

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-07-25 09:19:05(191Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

En het is zaterdag.:)
Beetje grijs buiten, maar wel al 20℃ en droog.
Strakjes koffie leuten bij onze zoon.
Verder geen bijzondere plannen voor vandaag. Lekker rustig.:D

Fijne vakantie Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:. En alvast sterkte voor je logeerpartijtje volgende week.
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle: veel plezier met de kids straks.
Succes met je mondmasker Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, misschien komt die regel hier ook nog.:(

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-25 11:10:33(191Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Een hele goede middag,

Momenteel al een bui buiten......ben benieuwd of t droog zal zijn met de BBQ....we zitten in ieder geval niet meer in een grote zandbak,de tegels liggen er al in......ei delijk geen zand meer in de schoenen 😄

Veel plezier bij de kids Robje 🙂
Hier een beetje aanrommelen de rest van de dag.....

Fijn weekend iedereen:-*

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-25 12:17:18(191Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 972
Uploads: 0

Hallo weer goede mensen Image error

Bewolkt hier maar droog met een klein briesje. Ik heb geen nectarines meer en heb ze gisteravond allemaal opgeslokt. Ramp.

Gisteren een wandeling gemaakt en boodschappen gedaan, maar mijn masker vergeten. De bewaker liet me binnen terwijl ik mijn t-shirt boven mijn neus hield, maar het bleef maar naar beneden glijden. Dit was een verrassing voor mij, omdat ik een nogal nadrukkelijke voorkant van mijn gezicht heb en ik durf te wedden dat ik groot genoeg was om een t-shirt vast te haken en vast te houden. Duidelijk niet. Dus ik moest met een arm omhoog door de winkel lopen en het shirt over mijn neus houden. Onnodig te zeggen dat ik eruitzag als "Een echte domkop".

Geniet van je vakantie / kinderen / barbecues en beleef een top weekend allemaal Image error Image error Image error

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-26 20:45:53(191Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

De BBQ was lekker,met zelfgemaakte satesaus en pittige knoflooksaus.
Precies tussen de buien klaar
Tegels zijn gelegd en een stukje kunstgras(wat poes helemaal niks vindt trouwens).... nu nog 1 kant hekwerk met begroeiing en in t najaar leibomen of iets aan de achterkant.
Gordijnen hangen ook,alleen nog horren.
Volgende maand wordt de voorkant bestraat en dan is t ongeveer wel klaar.....

Hier alles klaar voor mijn logeetje dinsdag,alleen nog ff boodschapoen doen smorgens....

Nu tasje pakken voor morgen naar de pijnkliniek in Rotterdam
Tablet,haakwerk,boterham,leesboek.....vervelen doe ik me niet daar.
Nog ff wat downloaden van Netdlix en klaar....

Toedelsssssssssss :-*

@Myob...here a shirt in front of your mouth is not allowed.....there was a guy in the train last week...he got a fine for not having his mask with him. 8o
I wear them where needed,tomorrow in the taxi too..only I wear glasses so I see a lot of mist 🤪🤪

Last edited by QueenB on 2020-07-27 07:54:50


 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-07-27 07:55:14(191Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

goedemorgennnnn


En





DOOOOOEEEEEEIIIIIÏ 😘

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Mafketel:_super_admin::_male:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2020-07-27 08:13:33(191Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4245
Posts: 6955
Uploads: 0

Goedemorgen allemaal.

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Beowulf:_trusted_uploader::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:

  Sitefriends

  User Art


To submit your artwork, follow this link.