The Torrent Galaxy Dutch Community

QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2021-04-25 11:19:09(155Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Heeeeey Dutchieeee

Balen als internet niet werkt zoals t hoort.Hopenlijk is t snel opgelost.
Ben benieuwd naat de 3D tulpen.

Ja sommige artsen :_:(....zei al tegen hem,je kan misschien heel goed zijn,maar je zou beter op een OK kunnen staan.....daar kan je zo bot en lomp doen als je wil....
Cursus omgaan met mensen zou hem niet misstaan....

DPD...hou op....mijn bestelling lag ineens in Denemarken...en toen was ik weer niet thuis volgens hun......

Wachten op de thuiszorg.....vrijdag weer een nieuw corona/pater kapseltje gekregen:_:? Hopenlijk de laatste keer dat alles weg geschoren wordt...gaat lang duren voordat dat weer een beetje bijgegroeid is.

Morgen dagje pijnpoli.....zo gaan de dagen wel een beetje vlot...
Terrasje wacht ik nog maar even mee...pak thuis wel een drankje....eerst de vaccinatie nog even afwachten. Als t goed is krijg ik volgende maand een oproep

Fijne Zondag allemaal :_love

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Mafketel:_super_admin::_male:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2021-04-27 17:41:04(155Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 6997
Uploads: 0

Heb ons Edje gesproken...
Hij is herstellende maar heeft nog geen animo voor iets anders.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2021-04-28 13:26:50(155Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Bedankt voor je bericht, Maf.
We zullen Edje verder niet lastig vallen en maar hopen dat hij snel weer de oude is.

Ik heb inmiddels mijn eerste vaccinatie gehad. BioNTech/Pfizer.
Gelukkig tot nu toe geen last van bijwerkingen. Eind mei de 2e vaccinatie.
Er was hier net een XXL priklocatie geopend, dus hoefde gelukkig niet ver te reizen.
Volgende week mag Mevr. Otje voor haar eerste.

En heeft de pijnpoli iets uitgehaald, queen?
Met dat terrasje wachten we hier ook nog maar even.
Eerst allebei de vaccinaties erin en iets hogere temperaturen, dan zien we wel weer eens. :_:P

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2021-04-28 13:36:37(155Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 6997
Uploads: 0

Graag gedaan Rob,

Das mooi, die is alvast binnen.
Zaterdag krijgt Mevr Maf haar 2de.
Ff naar Groningen heen en weer.
Lkker uitje... Zij slapen op de achterbank en ik zonder geleuter Lkkr rijden. :_:-@

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2021-04-29 10:14:38(155Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Een hele goede morgen.

Hier hopenlijk begin volgende maand een oproep voor de 1e spuit.
Kapper is net geweest...heeft geprobeerd er iets van te maken:_facepalm nu valt de kale plek nog keer op :_:D:_:D denk dat ik kaar een wintermuts op ga zetten :_:-@:_:-@

Ja infuus was wel weer nodig. Door de drukte zitten er nu soms 5 weken tussen,das minder en ik heb een nieuwe huisarts en die wil me zonder me gezien te hebben eigenlijk van mijn andere pijnmed. afhebben....denk dat die een klapje van de molen heeft gehad:_facepalm:_facepalm
Binnenkort maar eens even bezoeken..

Hier regent het al......

Last edited by QueenB on 2021-04-29 10:14:57


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Mafketel:_super_admin::_male:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2021-04-30 10:24:42(155Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen

En t is weer grijs en grauw buiten. Hopenlijk breekt de zon straks nog door anders verdienen ze op de terrasjes nog steeds niks....
Wachten tot de thuiszorg is geweest..dan kan ik naar de winkel.
Ze zijn in ieder geval erg tevreden en denken dat t o g nog een week of 2-3 duurt voordat alles dicht is.....
Fingers crossed.

Fijn weekend allemaal :_love

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2021-04-30 10:40:53(155Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Hartelijk vrijdag.
Hier ook grijs en grauw.
Hier komt de winkel naar ons toe. Jumbo mannetje is alweer onderweg. :_:)
Gelukkig begint de wond dus al te genezen. Dat is mooi.
Ik zit alweer uit te kijken naar de F1 dit weekend.
Maar straks eerst nog even de traditionele Vrijmibo. :_:D

Succes morgen in Groningen, maf. Ik zal naar jullie zwaaien als je langskomt. Image error

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2021-04-30 10:47:30(155Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 6997
Uploads: 0

RobOtje wrote:

Hartelijk vrijdag.
Hier ook grijs en grauw.
Hier komt de winkel naar ons toe. Jumbo mannetje is alweer onderweg. :_:)
Gelukkig begint de wond dus al te genezen. Dat is mooi.
Ik zit alweer uit te kijken naar de F1 dit weekend.
Maar straks eerst nog even de traditionele Vrijmibo. :_:D

Succes morgen in Groningen, maf. Ik zal naar jullie zwaaien als je langskomt. Image error
Dank Rob maar ik denk dat ik het niet zal zien....
1 oog op de weg en 1 op de smart (ziggo sport /f1):_:o)

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2021-04-30 17:02:00(154Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

Ik wist niet dat Edje niet in orde was. Wens hem maar veel sterkte en beterschap Mafketel.

Queen, blij dat alles (nu) goed verloopt. En yeah, weer naar de winkel! Ik heb inmiddels al een bezoekje aan de Action gebracht. Er stond een rij(tje) van een man of vijf voor me. Als je precies weet wat je moet hebben sta je zo weer buiten maar wat was ik blij. Ik moest ladekastjes hebben om alle kabels, laders en zooi op te ruimen in onze computerkast. En dat wil ik toch echt even bekijken.

Hier is het zonnetje doorgebroken. Werd tijd want het was fking koud vanmorgen.  Dat terras wordt nog maar even naar voren geschoven.

Ben benieuwd naar het commentaar of Ziggo dit weekend.  Als ze met z'n drietjes in quarantaine zitten, wordt het erg rustig :_;)

Fijn weekend!

Oh ja... ik heb mijn internet probleem opgelost. Ziggo monteur is geweest en daar klopte alles. Toen heb ik Avast (die op de een of andere reden netwerk/proxy configuraties toegevoegd moest hebben) ervan af gegooid, et voila! Ik weet het, hoeft niet op een Mac, is geld weggooien bla bla bla, maar manlief voelt zich er net wat prettiger bij.

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2021-04-30 20:47:28(154Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

RobOtje wrote:

Hartelijk vrijdag.
Hier ook grijs en grauw.
Hier komt de winkel naar ons toe. Jumbo mannetje is alweer onderweg. :_:)
Gelukkig begint de wond dus al te genezen. Dat is mooi.
Ik zit alweer uit te kijken naar de F1 dit weekend.
Maar straks eerst nog even de traditionele Vrijmibo. :_:D

Succes morgen in Groningen, maf. Ik zal naar jullie zwaaien als je langskomt. Image error
Zwaai ik 45 minuutjes na Robje naar jullie Keteltje :_:-@:_:-@

Hier geen zonnetje gezien vandaag...zels de verwarmin aan gehad.
Nu aan t stoeien.met een google home mini
En vandaag brownies gemaakt in de airfryer ...nomnomnom

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, DutchFroggie:_trusted_user::_female:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2021-05-02 16:40:29(154Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Max 2e en een geen extra puntje 😁😁😁

Kan ik nu aan mijn eten beginnen. 😇

Alles goed gegaan gisteren Keteltje? Heb me suf gezwaaid

Nou bij de nieuwe huisarts weten de assistentes de halve tijd niet waar ze mee bezig zijn....vraag of ik deze maand een oproep krijg want ben longpatient...
Nee mevrouw t gaat gewoon op leeftijd,alle medische zijn al geweest...:_facepalm:_facepalm
3x uitleggen dat we de rest van de medische groep zijn....
O nou wij weten van niks:_facepalm

Zelf maar een afspraak gaan maken......11 Mei de 1e.....kan ik eindelijk mijn dochter weer eens gaan knuffelen na meer dan een jaar  pppffff

Last edited by QueenB on 2021-05-03 14:33:56


 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2021-05-03 16:06:05(154Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

QueenB wrote:

....kan ik eindelijk mijn dochter weer eens gaan knuffelen na meer dan een jaar  pppffff
Niet zeuren queen.  Ik heb jouw dochter nog nooit geknuffeld en mij hoor je toch ook niet!!!!      :_:-@

QueenB wrote:

.....
En vandaag brownies gemaakt in de airfryer ...nomnomnom
Wat een geweldig apparaat he. Je ontdekt steeds meer mogelijkheden.
Hier staat de fryer ook meerdere keren per week aan. Top.

QueenB wrote:

...
Nu aan t stoeien.met een google home mini
Wat een geweldig apparaat he. Je ontdekt steeds meer mogelijkheden.

QueenB wrote:

....zels de verwarmin aan gehad.
Wat een geweldig apparaat he. Je ontdekt steeds meer mogelijkheden.

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2021-05-03 18:45:38(154Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

RobOtje wrote:

QueenB wrote:

....kan ik eindelijk mijn dochter weer eens gaan knuffelen na meer dan een jaar  pppffff
Niet zeuren queen.  Ik heb jouw dochter nog nooit geknuffeld en mij hoor je toch ook niet!!!!      :_:-@

QueenB wrote:

.....
En vandaag brownies gemaakt in de airfryer ...nomnomnom
Wat een geweldig apparaat he. Je ontdekt steeds meer mogelijkheden.
Hier staat de fryer ook meerdere keren per week aan. Top.

QueenB wrote:

...
Nu aan t stoeien.met een google home mini
Wat een geweldig apparaat he. Je ontdekt steeds meer mogelijkheden.

QueenB wrote:

....zels de verwarming aan gehad.
Wat een geweldig apparaat he. Je ontdekt steeds meer mogelijkheden.
Hahahahahahahaha
Ja geweldig apperaat....koken wordt gewoon een beetje leuk 🤣 🤣 🤣

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2021-05-07 09:19:57(154Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemoggelllllll

Iedereen klaar vvoor t weekend?

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2021-05-07 16:23:19(153Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Yup. :_:-)

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2021-05-07 20:23:38(153Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

RobOtje wrote:

Yup. :_:-)
Geniet ervan Robje :_:-*

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2021-05-08 08:49:58(153Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.
Dat zal wel lukken, queen.
Morgen komen de kids voor moederdag. Altijd weer gezellig.
En weer een spannende F1 race (hoop ik)
Gelukkig is mijn zoon ook helemaal waus van F1.
Kunnen wij lekker kijken terwijl dochter met mama kan kletsen.
En schoonzoontje ziet maar wat hij doet. :_:-)
Fijn weekend.

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2021-05-08 16:22:26(153Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemiddag

Hahah dat heb je slim bekeken Robje
Hier ga ik naar de kids....we gaan sushi eten en in Rijen zit er maar een en die is en belachelijk duur en niet zo lekker.
Kids zitten nu nog in Tilburg en daar zit een lekkere....maar die levert niet hier :_:-@:_:-@:_:-@
Komt dat ff mooi uit he
Maandag krijgen ze de sleutels...dus dan hebben ze ook geen tijd meer voor moeders,behalve dinsdag ....dan moet Suus met mij mee voor mijn 1e vaccinatie :_:-@:_:-@:_:-@

Fijn weekend allemaal.....
Geniet van F1 en voor diegene die er iets aan doen....fijne moederdag :_love

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Mafketel:_super_admin::_male:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2021-05-10 08:20:51(153Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goooooodmorning

Zo.....t weekend is weer voorbij.
Gisteren sinds begin van corona vorig jaar eindelijk weer eens lekker "uit" wezen eten met de kids.
T weer zat super mee. Toen wij op t terras zaten was net de zon eindelijk doorgebroken. Een half uur eerder goot het hier nog,waaide t behoorlijk hard en was t nog steeds bewolkt.
Maar t was echt wennen aan al die mensen overal....vooral de auto's die constant door de stad reden,steeds gas gevend van kijk mij eens een dikke bak hebben...ramen open en hun radio vol open met "k*t herrie"
Wat is dat toch dat sommigen denken dat wij die klereherrie van hun ook mooi vinden als de zon eindelijk de boel weer een beetje mooier maakt....
Er waren een paar "macho's" die een keer of 5 voorbij kwamen in hun audietje en matzwarte lelijke bmw:_facepalm
Maar t was heel erg onwennig..."al die mensen"....op de terrassen....
We hebben in ieder geval heerlijk sushi gegeten......toch veeeeeel lekkerder dan bestellen.

Vanmiddag de thuiszorg en voor de rest beetje rommelen hier. Ben bezig een hoop dvds uit te zoeken en op te ruimen. Zaterdag een overbuurman al blij gemaakt met een grote ikeatas vol.met originele dvds...nu maar eens alle divxnl "originelen" uitzoeken en opruimen. :_:-@:_:-@

Morgen mijn 1e spuit...yesssss

Fijne maandag allemaal.:_:-*

Last edited by QueenB on 2021-05-10 08:25:12


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Mafketel:_super_admin::_male:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2021-05-10 13:04:05(153Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Zoooo dit was de laatste keer thuiszorg....wond is dicht,dus geen gezalf en gedoe met pleisters meer.....nu hopen dat mijn haar spontaan sbel wil gaan groeien :_:-@:_:-@
Ga ze nog missen,mijn prive zusters :_facepalm

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2021-05-15 13:35:49(152Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Heb je last gehad van je 1e vaccinatie, queen?
Mevr. Otje heeft 1 dag 'n beetje pijnlijke arm gehad, meer niet.
Dus hopelijk valt het bij jou ook mee.
Fijn dat de wond geen verzorging meer nodig heeft, die haren groeien wel weer aan.
Zijn de kids al begonnen in Breda?
Waren ze net klaar in Tilburg, kunnen ze weer helemaal opnieuw beginnen.
Zojuist even naar de aspergeboer geweest.
Hij was al bijna uitverkocht door het beperkte aanbod.
En dat kon je ook aan de prijs merken. 3€ per kilo duurder dan vorig jaar.
Toch maar weer 2 kilo meegenomen, dus dat wordt weer smullen vanavond. :_:D
Fijn weekend.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2021-05-16 21:08:27(152Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

Da's alweer een tijdje geleden...
Om de een of andere reden nog geen tijd genomen om even het forum te checken. Zoveel andere dingen....
Afgelopen woensdag 2e prik, Astra Zeneca, helaas. Ik had al voor de trombose problemen aangegeven dat ik liever Pfizer of Moderna had gehad, maar je kunt/mag niet kiezen.
Asperges al weer een paar keer gehad. Eerste keer was €14 per kilo. Nu liggen de AAA nog altijd op zo'n €12. Ben gisteren naar Someren gereden en kom dan eigenlijk langs de aspergevelden. Je moet dan even van de autoweg af en ik had nog zoveel te doen dus ben maar doorgereden.  Ik heb de afgelopen week ook bij Jan Linders gehaald, hele mooie voor €6. Superlekker en heerlijk mals.  Vanmorgen dus soep gemaakt (voor de rest van de week :_;)).
Vrijdag met vriendin (eerste) terrasje gepikt in Sittard. Ugh, veel te druk.  We waren vergeten dat het de vrijdag na Hemelvaart was en dat zo ongeveer iedereen vrij zou hebben. Waren alle twee blij weer thuis te zijn.
Queen, ben blij dat de wond dicht is en hoop dat 'ie snel geheeld is.
Morgen heb ik mezelf een hele dag atelier beloofd. Nu alleen nog kijken wat ik precies ga doen. Veel te veel ideetjes.
Fijne avond1

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Mafketel:_super_admin::_male:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2021-05-16 21:17:57(152Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 6997
Uploads: 0

RobOtje wrote:

Heb je last gehad van je 1e vaccinatie, queen?
Mevr. Otje heeft 1 dag 'n beetje pijnlijke arm gehad, meer niet.
Dus hopelijk valt het bij jou ook mee.
Fijn dat de wond geen verzorging meer nodig heeft, die haren groeien wel weer aan.
Zijn de kids al begonnen in Breda?
Waren ze net klaar in Tilburg, kunnen ze weer helemaal opnieuw beginnen.
Zojuist even naar de aspergeboer geweest.
Hij was al bijna uitverkocht door het beperkte aanbod.
En dat kon je ook aan de prijs merken. 3€ per kilo duurder dan vorig jaar.
Toch maar weer 2 kilo meegenomen, dus dat wordt weer smullen vanavond. :_:D
Fijn weekend.
Denk het wel want ze is er alweer een paar dagen niet geweest.
Eet smakelijk...

DutchFroggie wrote:

Da's alweer een tijdje geleden...
Om de een of andere reden nog geen tijd genomen om even het forum te checken. Zoveel andere dingen....
Afgelopen woensdag 2e prik, Astra Zeneca, helaas. Ik had al voor de trombose problemen aangegeven dat ik liever Pfizer of Moderna had gehad, maar je kunt/mag niet kiezen.
Asperges al weer een paar keer gehad. Eerste keer was €14 per kilo. Nu liggen de AAA nog altijd op zo'n €12. Ben gisteren naar Someren gereden en kom dan eigenlijk langs de aspergevelden. Je moet dan even van de autoweg af en ik had nog zoveel te doen dus ben maar doorgereden.  Ik heb de afgelopen week ook bij Jan Linders gehaald, hele mooie voor €6. Superlekker en heerlijk mals.  Vanmorgen dus soep gemaakt (voor de rest van de week :_;)).
Vrijdag met vriendin (eerste) terrasje gepikt in Sittard. Ugh, veel te druk.  We waren vergeten dat het de vrijdag na Hemelvaart was en dat zo ongeveer iedereen vrij zou hebben. Waren alle twee blij weer thuis te zijn.
Queen, ben blij dat de wond dicht is en hoop dat 'ie snel geheeld is.
Morgen heb ik mezelf een hele dag atelier beloofd. Nu alleen nog kijken wat ik precies ga doen. Veel te veel ideetjes.
Fijne avond1
Fijn je weer ff gezien te hebben...
Veel plezier morgen.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2021-05-17 07:39:43(152Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Goedemorgen, even een korte update

Ben begin februari positief getest op Corona, tot zover niks aan de hand. Quarantaine
Klachten vrij, ik kom er goed vanaf dacht ik.
Echter daarna begon het, geen energie, nergens zin in of fut voor, snel moe en veel herstellen.
Nu al zesweken meerdere keren in de week fysio en de gaat langzaam vooruit
Niet zo snel als ik zou willen maar vooruit is vooruit

Ook weinig puf om hier te posten ondanks al jullie warme woorden via Keteltje

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Mafketel:_super_admin::_male:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2021-05-17 08:57:16(152Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 6997
Uploads: 0

TrueEdterBak wrote:

Goedemorgen, even een korte update

Ben begin februari positief getest op Corona, tot zover niks aan de hand. Quarantaine
Klachten vrij, ik kom er goed vanaf dacht ik.
Echter daarna begon het, geen energie, nergens zin in of fut voor, snel moe en veel herstellen.
Nu al zesweken meerdere keren in de week fysio en de gaat langzaam vooruit
Niet zo snel als ik zou willen maar vooruit is vooruit

Ook weinig puf om hier te posten ondanks al jullie warme woorden via Keteltje
Alle begrip voor en bedankt voor de update.
Eerst aan je zelf denken...
Wij zijn hier als je weer de oude bent.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:

  Sitefriends