The Torrent Galaxy Dutch Community

Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2020-10-26 19:22:50(182Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 7002
Uploads: 0

QueenB wrote:

Ik haaaaaaaat blaadjes
Ik haat kaaaaaaaaaalllllllllll:-@:-@

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-10-26 22:27:47(182Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

QueenB wrote:

Ik haaaaaaaat blaadjes
Image error

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-10-27 10:32:43(182Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

QueenB wrote:

Ik haaaaaaaat blaadjes
Je hebt toch een bladblazer?8o

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-27 10:42:43(182Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

RobOtje wrote:

QueenB wrote:

Ik haaaaaaaat blaadjes
Je hebt toch een bladblazer?8o
Ja....maar als ik eindelijk klaar ben.....
liggen er alweer nieuwe :facepalm


Goedemorgen allemaal.......

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
trullie:_female:Posted at 2020-10-27 11:38:18(182Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 43
Posts: 26
Uploads: 0

Queen B.Haat is niet goed voor je hart.

De blaadjes zijn goed voor de insecten. En de insecten zijn weer goed voor de vogels.
Het heeft nut dat de bladeren van de boom vallen. Je moet ze juist niet schoonmaken.

Ik heb weleens gehoord dat beren ook een hekel hebben aan bladeren: die gaan in de winterslaap. :-*

QueenB wrote:

RobOtje wrote:

QueenB wrote:

Ik haaaaaaaat blaadjes
Je hebt toch een bladblazer?8o
Ja....maar als ik eindelijk klaar ben.....
liggen er alweer nieuwe :facepalm


Goedemorgen allemaal.......


 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-10-27 14:36:38(182Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Mafketel wrote:

QueenB wrote:

Ik haaaaaaaat blaadjes
Ik haat kaaaaaaaaaalllllllllll:-@:-@
Ik niet altijd O:-D

 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-10-28 10:31:52(182Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Goedemorgen deze morgen, bijna Zaagmanstijd, als hij maar niet de wintertijd is vergeten?

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-10-28 21:54:38(182Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

Beetje ongeduldig EdterBak???  Voordat je het weet is het weekend alweer voorbij :(

Slaap lekker allemaal

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-28 23:50:58(182Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Weltrusten allemaaaaaaaal
Poes is aan t klieren......en ik kan niet slapen :facepalm:facepalm:facepalm

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-10-30 09:23:56(182Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen op deze donkere vrijdag.
Het is weer om lekker binnen te blijven.
Gelukkig is er de Vuelta en gaan de F1 autootjes weer rijden.
Zodadelijk ons wekelijkse Jumbo mannetje weer aan de deur.
En ik kan op dit moment ook niet slapen, dus ga ik mevr. Otje maar eens klieren. :-@

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-31 17:38:39(181Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

R.I.P.
Image error
Een charismatisch man is niet meer.
Grote acteur met een heerlijke stem

Last edited by QueenB on 2020-10-31 17:40:10


 
Post liked by - Mafketel:_super_admin::_male:, SweetSkunk:_blocked:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-10-31 17:41:16(181Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Een hele goede avond. Wat was t toch nog een heerlijke.middag.
Even op en neer geweest naar de Nespresso winkel. Ze hebben weer een paar nieuwe limited smaakjes Robje.
Erg lekker...

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-01 15:45:08(181Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

Druk, druk  druk....
Glas gesneden en in en weer uit de oven gehaald. Niet wat het had moeten worden jammer genoeg maar ik weet waar de fout zit. Nog genoeg voor een tweede keer. Komt goed.
Gisteren "even" naar de glasboer, een klein uur rijden. Heb me vreselijk ingehouden en met alleen dat wat op mijn lijstje stond meegebracht. Trots op mezelf ;)

Maak er een fijne zondag avond van!

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-11-02 07:05:54(181Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen allemaal

Jammer Froggie,maar kun je met dat glas nog wel andere dingen maken als t in de oven is geweest of niet.
En echt alleen maar alles op t lijstje gekocht...knap hoor,mij lukt dat nooit als ik een lijstje heb gemaakt voor wat ik "nodig" heb voor mijn hobby.Ik zie altijd weer andere mooie dingen en vooral als ze dan ook nog net in de aanbieding zijn :facepalm
Zo even uurtje naar de sportschool en voor de rest een beetje thuis op de bank hangen vandaag.......kijken naar al die blaadjes .....die de buuf en ik van t weekend zo mooi hadden opgeruimd....en akweer terug zijn.O:-D:facepalm
Fijne maandag allemaal

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-02 16:58:31(181Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

Hallo!

Queen, dat is het grote voordeel van fusen. Daar kun je dus echt elk snippertje glas gebruiken. Kleine stukjes even op hoge temperatuur in de oven en het worden kleine rondjes, dots. En die kun je dan weer gebruiken om bijvoorbeeld bloemetjes van te maken, of bessen zoals ik ze voor op de kerstkrans bedoeld had. En de krans is niet helemaal mislukt, net niet wat ik had gehoopt. Voordeel is dat kneusjes altijd thuis blijven. Heb ik in ieder geval al één krans met de kerst. Morgen nog wat ijspegels snijden, gaatje boren, wat frut er op en de oven in.  Hebben we weer wat voor de verkoop op de kerstmarkt die niet doorgaat. Gelukkig zijn er mensen die ons weten te vinden via facebook. Scheelt weer.

Wat is jouw hobby? (Ik zit 's avonds nog vaak met een brei/haakwerk op de bank, maar dat heeft niet zoveel om 't lijf)

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-11-02 21:31:03(181Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Dat is dan weer een mooie kant van je glashobby/werk. Elk stukje kan weer gebruikt worden voor iets anders.
Heb mooie dingen gezien op jullie site :love
Mijn hobbies..."vroeger" heel erg veel geborduurd met telpatronen maar naarmate de leeftijd omhoog ging,ging t kijken en tellen steeds slechter...dat t zelfs met een loepje in de hand nog niet meer goed te zien was......en dus iets anders gezocht.
Hou erg veel van tuinieren en t lezen van Stephen King boeken.
Sinds mijn 2 knieoperaties en slapeloze nachten ben ik weer gaan haken....nu alweer ruim 3 jaar.
Begonnen uit verveling en tijdverdrijf.....een sprei gehaakt voor mijn dochter en partner....en toen ineens knuffels,dekentjes,poezemanden enzenz
Nu ik weer zit te wachten op een nieuwe knieoperatie en haast niet meer uit de voeten kan,ben ik begonnen aan een deken voor een vriendin......je moet iets he :-@:-@:-@

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-11-03 15:41:43(181Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

QueenB wrote:

Ze hebben weer een paar nieuwe limited smaakjes Robje.
Erg lekker...
Heb inmiddels hier ook binnen.
Ben wel gecharmeerd van de Il Cafè, lekker pittig.
Leuke hobby's hoor dames.
Helaas heb ik weinig tijd voor hobby's. Ben te veel tijd kwijt aan  de Tour, Giro, vuelta, F1 kijken.
En dan ook nog de diverse klassiekers. :facepalm
Als er dan een kwartiertje overblijft besteed ik dat aan allerlei zinnige berichten hier op het forum.
Gelukkig hou ik niet erg van voetbal, anders hadden jullie mij nooit gekend.
Oh ja, af en toe darten is ook wel leuk. :D
Zo, en nu wordt het hoog tijd voor 1 van mijn hobby's: effe een onderonsje met een geestelijke. :-)
Image error

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-03 16:50:04(181Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

Dat biechten moet inderdaad regelmatig gebeuren RobOtje. Zeer belangrijk.
Ik heb vaker een goed gesprek met een van deze heren

Image error

ooit gekocht als een geintje, maar verdraaid lekker.

En deze wilde ik ook nog even delen. Dacht ik even te kunnen gaan shoppen. Ze kunnen niet eens het lettertype goed nabootsen. Sufferds!

Image error

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-11-04 17:39:40(181Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Hahahahah,jij hebt ook al gewonnen zie ik Froggie. Voor mij lag er ook van alles klaar...denk dat ik er deze keer maar van af zie....al die prijzen steeds :facepalm

Hier afgelopen zaterdag een klein voorraadje gehaald in de winkel Robje.....t laatste uitje voor nu....kwam thuis nog 1 doosje Limited Sumatra tegen......daar ga ik volgende week nog ook even lekker van genieten.
Verder gauw een opaar rosebiertjes ingeslagen....en Hugo,mijn grote vriend Hugo is er ook.🥂
Hoef alleen t huis maar uit voor verse boodschappen,fyso en uurtje sport/beweging......
En ondertussen kijk ik naar t drama in Amerika.....en dat zijn dan volwassenen die t land moeten regeren.....8o

Fijne avond allemaal. :-*

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-04 19:56:41(181Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

Och Queen, deze week alleen al verschillende miljoenen in de oud papier bak gegooid....

ik had gehoopt dat toen ik vanmorgen wakker werd er iets meer duidelijk was daar in die Divided States. Ja, dat het een grote chaos is.
Je kunt er donder op zeggen dat die oranje blub er alles aan doen om de boel te (laten) saboteren.  En, ik hoop met heel mijn hart dat het niet gebeurt, maar áls hij de verkiezingen zou winnen, dan kun je er donder op zeggen dat hij de komende vier jaar alles uit de kast trekt om dat land helemaal kapot te maken. Ugh!
Ik hoop zo dat ik geen gelijk krijg :|

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-11-05 07:13:07(181Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Ach Amerikaanse politiek............




Last edited by TrueEdterBak on 2020-11-05 07:13:57


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-11-05 14:29:07(181Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Goede middaaaaaaaaaag

Hey Edje,alles oke.....

Ik verbaas me elke keer weer over die rare Amerikanen... als een klein kind staat onze wortel zich te gedragen. Als hij niet wint dan is t fraude blablabla.....t enge is dat als hij niet herkozen wordt.....t een malloot is die wel alle geheimen van Amerika kent...en t zou me niks verbazen als hij dan vriendjes wordt met de rus.
Tja Amerika,het land van ongekende mogelijkheden met een paranoide clown die t bestuurt.
Ben toch blij dat ik hier woon


Nu tijd voir een heerlijk Italiaans espressootje....of 2
En dan weer een uurtje haken......de een na de ander is zwanger hier in de omgeving....:facepalm

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2020-11-06 07:22:09(181Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 7002
Uploads: 0

TrueEdterBak wrote:

Mafketel wrote:

QueenB wrote:

Ik haaaaaaaat blaadjes
Ik haat kaaaaaaaaaalllllllllll:-@:-@
Ik niet altijd O:-D
B)B)

Image error

:D:D:D:D

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2020-11-06 07:25:54(181Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 7002
Uploads: 0

Goedemorgen luitjes.....

Tis hier behoorlijk fris geweest vannacht...
Al de 2de nacht met nachtvorst.

Fijn om te zien dat iedereen in goede gezondheid verkeerd en het hier ook weer wat drukker is.

Fijne dag en een goed weekend

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-11-06 13:24:02(181Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Mafketel wrote:

Goedemorgen luitjes.....

Tis hier behoorlijk fris geweest vannacht...
Al de 2de nacht met nachtvorst.

Fijn om te zien dat iedereen in goede gezondheid verkeerd en het hier ook weer wat drukker is.

Fijne dag en een goed weekend
Tijd voor spruitjes en boerenkool, want de vorst is er al weer overheen geweest

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Mafketel:_super_admin::_male:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:

  Sitefriends