The Torrent Galaxy Dutch Community

RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-08-22 10:43:23(187Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Jij ook een heel fijn weekend Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle: . En waai niet weg. :D
Ja queen, je vakantie part 2 komt al lekker dichtbij.
Ik hoop voor je dat je goed weer treft. In ieder geval droog. 🤞
Het is hier nu lekker afgekoeld, met een heerlijk briesje.
Deur staat open en de beloofde buien zitten nog aan de kust.
Dus weer heerlijk de tuin in.
Geniet van het weekend want het is Maandag voor je 't weet.:facepalm

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-08-22 14:37:02(187Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

hier net een klein buitje gehad.De buxus en liguster zijn net op tijd gesnoeid....van de week nog even een keer behandelen tegen de rupsen voor ik wegga.....
Wind is voor nu gaan liggen en er breekt een zonnetje door,naar ee hitte is gelukkig even weg.

Aftellen.....maandag nog infuus in Rotterdam,dinsdag bezoek ortho,woensdag tasje pakken en donderdag richting kust .....yeahhhhh :-*

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-08-23 09:35:51(187Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Image error

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-08-23 09:57:11(187Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen
Was al even wakker maar Bieb vond dat zij eerst heel veeeeeel aandacht had verdiend :-@

Image error

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-08-23 10:59:46(187Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 3126
Posts: 1953
Uploads: 0

Fijne zondag allemaal.

Hier een verschrikkelijke 3 weken vakantie gehad. 1e Vakantiedag werd ik gebeld dat mijn vader zelfmoord had proberen te plegen en bekend had dat dit niet eerste keer was. Binnen enkele weken zou er euthanasie gepleegd worden of hij zou stoppen met eten/drinken. Zaterdag erna 's ochtends gebeld door tehuis dat mijn vader weer ontsnapt was en ze niet eens wisten of het de avond vooraf of pas 's ochtends was gebeurd. Ik moest ze vertellen om politie te bellen.:facepalm 2 Uur later is hij via een burgernetactie aan andere kant van de plaats opgepikt. 2e Maandag van vakantie werd ik gebeld dat mijn vader voor zijn eigen veiligheid per direct overgeplaatst moest worden naar zijn oude tehuis. Binnen 1,5 Uur hebben mijn man en ik hem overgebracht met alleen een tasje kleding en wat toiletspullen. Daarna nog 2 dagen bezig geweest om zijn spullen van oude kamer naar nieuwe over te brengen.
Op advies van huisarts heb ik een klacht ingediend tegen het tehuis. Inmiddels is de directeur van de organisatie zich met het tehuis aan het bemoeien. Morgen word ik weer gebeld door de klachtenadviseur. Geen idee wat de bedoeling van het gesprek is.

Mijn vader zit nu op een goede plek en het lijkt beter met hem te gaan, maar ik heb nog wel even tijd om dit achter me te laten.

Last edited by Angelina on 2020-08-23 11:00:50


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-08-23 13:27:38(187Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 972
Uploads: 0

Fijne zondag allemaal.

Oh Angelina, wat een vreselijke beproeving om te doorstaan voor jou en je vader. Zo bedroefd, maar zo blij om te horen dat het je is gelukt om de situatie ten goede te veranderen. Goed gedaan en alle macht voor u, zou er een strafrechtelijk onderzoek naar de woning kunnen worden uitgevoerd?

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-08-23 14:23:38(187Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Gelukkig wordt er nu werk van gemaakt. Dit was gewoon te gek voor woorden zoals dat tehuis de verantwoording naar jou afschoof.
Gelukkig zit paps nu op een goeie plek....hoop voor he dat je t toch ook een plekje kan geven. Anders weet je me te vinden he. :love

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-08-23 14:58:01(187Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Wat erg angelina. :(
En wat verschrikkelijk van dat tehuis om de verantwoordelijkheid zo af te schuiven.
En dat moeten professionals voorstellen? :-(
Volkomen terecht dat je een formele klacht hebt ingediend.
Gelukkig gaat het nu iets beter met je vader.
En jou kan ik alleen maar enorm veel sterkte toewensen.
Maar bedenk dat je iets heel erg goeds voor je vader hebt gedaan door hem daar weg te halen.
Nogmaals heel veel sterkte en uiteraard ook voor je man.💕🌹

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-08-24 06:04:55(187Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen.....en doooeeeeeiiii:-@

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-08-24 10:18:03(187Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

QueenB wrote:

Goedemorgen.....en doooeeeeeiiii:-@
Heel veel succes in Rotterdam, queen.
Hopelijk vang je heel veel fantjes. Image error

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-08-24 13:15:56(187Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 972
Uploads: 0

Fijne week allebei :):DB)

Vandaag lijkt de enige fatsoenlijke dag hier deze week, dus ik ben aan het spelen en maak er het beste van ...

Image error

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-08-25 11:25:49(187Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemiddagggggggg

Hier is t nat buiten...en dat is niet van t zwembad:-@
Geen olifantjes gezien Robje...ook erg weinig last gehad deze keer.. alleen op t end kwamen de zinnen er niet meer zo goed uit....had t personeel ook nog wat te lachen he:facepalm
Gaat veel vlotter daar,niet allemaal zo moeilijk en niet al die poespas er omheen.. Vervolgafspraak wordt gelijk ingepland......dit werkt super.
Helemaal happy....en t begint weer beter aan te slaan......
Straks nog even naar de ortho en dan donderdag weer lekker naar zee....wat wil een mens nog meer

Fijne dag allemaal.:-*

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-08-26 08:32:44(187Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Goedemorgen deze morgen

 
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-08-26 08:45:39(187Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen

Edje ook weer van de partij. Fijne vakantie gehad??Nog weg kunnen gaan of in NL gebleven?
Ik ga morgen weer een paar dagen naar zee...lekker uitwaaien

Ondertussen staan we weer op de wachtlijst voor de knie :facepalm
De laatse halve moet eruit en er moet een hele revisie gedaan worden met de hele knie en knieschijf.8o..maarja eerst moet die achterstallige covid lijst nog weg gewerkt worden.... en er zijn maar 2 ortho's die deze OK's doen....en die zich willen wagen aan mijn dystrofie pootje. Zucht.....
Hoe hou ik fysio aan het werk

Maar nu KOFFIEEEEEEË

Last edited by QueenB on 2020-08-26 08:46:20


 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-08-26 11:41:23(187Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Middag.
Fijn voor je dat het effect begint te krijgen, queen.
En die knie komt vanzelf wel aan de beurt.
Maar eerst nog even genieten van hopelijk een aantal hele fijne (droge) dagen aan zee.
Alvast heel veel plezier en gezond weer terug. :)

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-08-28 12:32:15(186Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Goedemiddag op naar het weekend. Fijn weekend iedereen

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-08-29 08:14:38(186Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Hartelijk zaterdag.
Mooie prestatie van Max gisteren tijdens training.
Nu volhouden tijdens de Q vanmiddag.
Het is lekker rustig hier. Is er iemand op vakantie? :-@
Fijn weekend.

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-09-01 07:58:04(186Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Goedemorgen deze morgen.

Wat een rust hier

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2020-09-01 08:54:48(186Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4245
Posts: 6957
Uploads: 0

Lekker he B)

Goedemorgen :D

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-09-01 09:51:15(186Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Heerlijk

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-09-03 09:31:44(186Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.
Nog heel even volhouden.
Morgen is het alweer tijd voor de vrijmibo.
Maar vanmiddag eerst weer kijken naar de Tour in een heuveletappe met  aankomst boven.
Fijne donderdag.

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-09-03 14:27:14(186Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

goedemiddaggggg:-@:love:-*


GENOTEN......

Last edited by QueenB on 2020-09-03 14:28:08


 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-09-04 08:04:41(186Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

QueenB wrote:

goedemiddaggggg:-@:love:-*


GENOTEN......
Top!

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-09-04 10:53:21(186Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 972
Uploads: 0

Fijne vrijdag iedereen :)🐶

Veel vervelende dingen hier: mijn fiets is door de reparatiewerkplaats afgekeurd als 'reparatie niet waard', mijn telefoon werkt niet goed na doorweekt te zijn in een regenbui (het is te laat voor een kom rijst) en mijn laptop is in 24 uur twee keer gecrasht met het gevreesde 'blauwe scherm van de dood'.

Aan de andere kant pakte Storm Francis een boom tegenover mijn flat en liet hem naar beneden vallen met de boomtop net tegen de zijkant van het gebouw, waarbij hij alle spinnenwebben verwijderde en me ervan weerhield de ramen schoon te maken. Nu, voor het eerst in 15 jaar sinds ik hier woon, heb ik de hele dag daglicht. Dat accepteer ik.

Ik hoop dat het goed met iedereen gaat, een mooie vrijdag en een weekend gewenst !! B)🐶

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-09-04 11:31:37(185Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Een hele goede middag

Langzaamaan weer in t dagelijkse ritme komen hier....alsof t lang geleden vakantie was
Ontzettend naar mijn zin gehad weer.   Elke dag t uitzicht over de zee en t geluid van de golven. 1 dag stormachtig en 1 dag veel wind...dus zand overal :P:P
Nieuwe vrienden gemaakt,heerlijk verwent met eten door de kok en met capuccino's van t bar personeel.
Meegeholpen waar t nodig was en verder gewoon genoten van de zeelucht en t uitzicht.
De kids zijn ook nog langs geweest om mosselen te komen eten en om kennis te maken met de baas en mijn vriendin.
Al met al een heerlijke tijd gehad...die jammer genoeg veel te snel weer voorbij was
Nu focussen op de knietjes en hopen dat ik snel geholpen kan worden en dat t gaat doen wat t moet doen....zodat ik volgende zomer weer beter uit de voeten kan.

Oei Myob,dat is behoorlijk balen. Hier zeggen we altijd al het slechte komt in 3voud....je pc,fiets en telefoon......
Ik heb tegenwoordig een plastic zakje in t hoesje van mijn telefoon zitten voor als het flink gaat regenen....dan blijft de foon in ieder geval wat langer droog.

Succes met je laptop......hopenlijk blijft die nu nog n tijdje gewoon doen wat ie hoort te doen.

En de mannen......klaar voor de Vrimibo??
Fijne vrijdag allemaal :-*

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:

  Sitefriends

  User Art


To submit your artwork, follow this link.