The Torrent Galaxy Dutch Community

RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-02-08 09:13:26(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.
Helaas geen zon hier. Wat een verschil met gisteren.
Vandaag is het stilte voor de storm. Letterlijk.
Ciara is onderweg. Ik las al iets over code oranje voor morgen.
Dus als je wilt vliegeren dit weekend, doe dat dan nog vandaag. :P
Fijne zaterdag.

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-02-08 09:51:34(219Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen.....op de radio zeiden ze dat je alles beter vast moest zetten wat buiten in de tuin stond.....echt niet.....dat alle blaadjes naar mooi naar de volgende tuin vertrekken 😂

Fijne zaterdag

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:
Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:Posted at 2020-02-09 09:25:49(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 90
Posts: 330
Uploads: 0

Goedemorgen :)

Hier voor de zekerheid alle meubelen in de tuin maar aan de kant geschoven, denk dat 1 schutting er wel vandoor gaat als de voorspellingen kloppen. Maar dat zien we dan wel weer hahaha

Fijne winderige zondag verder:)

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-02-09 09:52:33(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedemorgen.
Tot op heden valt het hier nog mee.
We wachten maar af. We blijven wel lekker binnen vandaag.
Geniet van de zondag. :D

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Angelina:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_female::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-02-09 10:57:58(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 3106
Posts: 1953
Uploads: 0

Het waait hier in het noorden al erg hard. Windstoten tussen de 75 en 100 km per uur. Weerplaza verwacht hier later vandaag windstoten boven de 120 km per uur.
Image error

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-02-09 11:36:07(219Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemiddaggggg
Poes vliegt van links naar rechts door de tuin achter de blaadjes aan :-@
Hier alles ook wel onder t afdak gezet...hier is alleen de pergola een heel zwak puntje.....maar hoop dan dat in ieder geval 1 paal blijft staan...anders moeten de pimpelmeesjes een nieuw adres zoeken :|
Verder waait het wel lekker

Warme chocomel en Netflix vanmiddag :-*

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-02-09 20:13:07(219Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Finale Heel Holland Bakt.......
Ik hoop dat Anouk wint

Image error

Last edited by QueenB on 2020-02-09 20:18:11


 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-02-09 21:37:20(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

QueenB wrote:

Ik hoop dat Anouk wint
Zolang het lil kleine maar niet is.🤣

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:
Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:Posted at 2020-02-09 21:37:41(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 90
Posts: 330
Uploads: 0

Update (Overijssel)

Alles staat nog(buiten) begint nu pas heftig te regenen en waaien, dus mooie tijd om naar bed te gaan:)

Welterusten en tot morgen

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:Posted at 2020-02-10 05:59:40(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 90
Posts: 330
Uploads: 0

Een hele goedemorgen iedereen, alvast een fijne maandag gewenst :)

Zo te zien staat alles nog in de tuin:P

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-02-10 07:02:33(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Goedemorgen, hoefde vanochtend mijn haar niet te föhnen :-@

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-02-10 09:04:11(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

TrueEdterBak wrote:

Goedemorgen, hoefde vanochtend mijn haar niet te föhnen :-@
Dat hoef ik al jááááren niet meer.  # bald-headed   :D

Hier is 1 boom in pot omgewaaid. Valt dus gelukkig mee.
Vanochtend als afsluiter een onweersbui gehad.
Hopelijk valt het bij jullie ook mee.
Fijne maandag.

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-02-10 09:44:58(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

RobOtje wrote:

TrueEdterBak wrote:

Goedemorgen, hoefde vanochtend mijn haar niet te föhnen :-@
Dat hoef ik al jááááren niet meer.  # bald-headed   :D

Hier is 1 boom in pot omgewaaid. Valt dus gelukkig mee.
Vanochtend als afsluiter een onweersbui gehad.
Hopelijk valt het bij jullie ook mee.
Fijne maandag.
Hier waaien de vouwen nog uit m'n broek

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-02-10 09:57:20(219Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemorgen :-*
Hier ging t heel laat pas echt flink tekeer en nu is t een lekker herfstbriesje met af en tie een plensbui
Meer dan een half afgewaaid plat dak heb ik hier nog niet gezien.....alles staat hier nog en geen dakpannen in de tuin
Poes rent zich weer suf achter blaadjes aan :facepalm

Fijne Maandag allemaal

Niemand nog iets van de Keteltjes gehoord neem ik aan.8o

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-02-10 10:22:48(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 972
Uploads: 0

Fijne week allemaal, een beetje winderig hier !! :)

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-02-10 14:54:50(219Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Jij ook een fijne week Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
Winderig aan de kust of landinwaarts

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-02-10 15:07:56(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Fijne week Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:. Waai niet weg!!

TrueEdterBak wrote:

Hier waaien de vouwen nog uit m'n broek
:facepalm:facepalm Ik las "vrouwen", ik was al bijna op weg. :-@

 
Post liked by - Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-02-10 21:07:30(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

RobOtje wrote:

Fijne week Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:. Waai niet weg!!

TrueEdterBak wrote:

Hier waaien de vouwen nog uit m'n broek
:facepalm:facepalm Ik las "vrouwen", ik was al bijna op weg. :-@
Geen vrouwen, het waren rukwinden :warn

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-02-11 07:26:02(219Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Gooeeeede morgen allemaal

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-02-11 10:13:19(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Mogguh.
Raar weer hier. Zo schijnt de zon en even later moet de lamp bijna aan.
Ook de wind weet nog niet precies wat hij wil.
Ik blijf nog maar een dagje binnen denk ik.
Fijne dinsdag.

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-02-11 10:48:19(219Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Hier ook Robje
Zo schijnt de zon en vervolgens hagelt het .....
Lekker binnen blijven vandaag ;)

Hier straks even naar de ortho en daarna lekker op de bank net koffie en netflix denk ik :-*

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:
Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-02-11 12:03:52(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 851
Posts: 972
Uploads: 0

TrueEdterBak wrote:

RobOtje wrote:

Fijne week Myob42:_trusted_user::_sitefriend::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:. Waai niet weg!!

TrueEdterBak wrote:

Hier waaien de vouwen nog uit m'n broek
:facepalm:facepalm Ik las "vrouwen", ik was al bijna op weg. :-@
Geen vrouwen, het waren rukwinden :warn
Betekent 'squall' niet 'boze vrouw' ??:-):-):-)

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:
Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:Posted at 2020-02-11 14:49:55(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 90
Posts: 330
Uploads: 0

Goedemiddag all, vanmorgen lekker bezig geweest hier thuis.  Ook wel huishouden genoemd:facepalm

Straks een patatje halen, geen zin om te koken en daarna met de kids richting sport.

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-02-11 16:18:58(219Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2950
Posts: 8063
Uploads: 0

Stranger wrote:

Goedemiddag all, vanmorgen lekker bezig geweest hier thuis.  Ook wel huishouden genoemd:facepalm

Straks een patatje halen, geen zin om te koken en daarna met de kids richting sport.
Oooo das wel een goed idee...patatje......maar t plenst steeds dus  dat gaat t niet worden denk ik :facepalm

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-02-11 17:25:21(219Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Myob42 wrote:

Betekent 'squall' niet 'boze vrouw' ??:-):-):-)
No, it is a blow or shower.:facepalm

Wat denk je van een heerlijke chinese maaltijd?
Babi pangang met corona oedang. :-@

 
Post liked by - Stranger:_trusted_user::_male::_sitelover::_junkie:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:

  Sitefriends