The Torrent Galaxy Dutch Community

RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-11-13 15:37:34(179Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Mafketel wrote:

Maar de mancave heet eigenlijk "Queenb's torture chamber" :-@
Blijft de vraag wie er nu eigenlijk wordt getortured? Image error

Goedemiddag btw.
Hier gezellig aan de vrijmibo.
Alles in huis voor het komende weekend.
Geen speciale plannen deze keer. Alleen natuurlijk de F1.
Let op: Race begint om 11.10 as zondag.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-13 16:48:54(179Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

RobOtje wrote:

Mafketel wrote:

Maar de mancave heet eigenlijk "Queenb's torture chamber" :-@
Blijft de vraag wie er nu eigenlijk wordt getortured? Image error
Goede vraag!!!  Zouden we daar een antwoord op krijgen denk je :D:D

Vanavond eters, lang geleden. Heb me helemaal in een bocht gegooid en een (gluten- en lactose vrije) chocotaart gebakken. Ook een stukje??
Max deed het goed in VT1 en 2. Nu morgen en uiteraard zondag nog op diezelfde plek eindigen.

Fijn weekend allemaal

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:
Mafketel:_super_admin::_male:Posted at 2020-11-13 20:02:44(179Wks ago) Report Permalink URL 
Galaxy OG
Reppoints: 4255
Posts: 7003
Uploads: 0

DutchFroggie wrote:

RobOtje wrote:

Mafketel wrote:

Maar de mancave heet eigenlijk "Queenb's torture chamber" :-@
Blijft de vraag wie er nu eigenlijk wordt getortured? Image error
Goede vraag!!!  Zouden we daar een antwoord op krijgen denk je :D:D

Vanavond eters, lang geleden. Heb me helemaal in een bocht gegooid en een (gluten- en lactose vrije) chocotaart gebakken. Ook een stukje??
Max deed het goed in VT1 en 2. Nu morgen en uiteraard zondag nog op diezelfde plek eindigen.

Fijn weekend allemaal
Aangezien we het er steeds over hebben en ver bij elkaar vandaan wonen....
Denk ik dat wij beide gemarteld worden.... :love:love

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-11-14 09:37:50(178Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Een hele goede morgen vriendjes en vriendinnetjes :D

Keteltje is de baas in onze mancave he,...en iedereen maakt kans om uitgenodigd te worden door hem,maar of je er zo blij mee moet zijn  :-@:-@

Zonnetje schijnt voor nu...vandaag een rommeldagje hier. Morgen een middagje naar de Kids en maandag mogen we weer naar Rotterdam....eens kijken wat we daar te horen krijgen.(wel of geen spuit in de knie)

Hoe is de taart geworden Froggie?
Ik heb een buurvrouw gehad die ze ook  zonder lactose/gluten maakte en die waren altind heel erg lekker.

Straks nog even een "okkie" haken voor een vriendin,dan is haar kat ook weer blij met een nieuw speeltje. Hier is t een groot succes. Bieb vindt em geweldig. T vliegt hier af en toe door de kamer

Fijn weekend allemaal :-*

 
Post liked by - RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-14 23:09:15(178Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

Ik denk dat Keteltje en ik ook erg ver van elkaar wonen dus de kans dat ik die mancave/torture chamber zal bezoeken zal ook vrij klein zijn.

taart was weer erg lekker. De vorige keer had ik er sinas schil snippers doorheen gegaan.  Was manlief niet zo heel erg kapot van (ik houd wel van de combi sinas en chocola) dus deze keer "puur" choco. Volgende keer met kersen misschien...

Het was ook wel weer heel erg leuk om een avond met vrienden door te brengen. Weer eens lekker bijgekletst, goed gegeten en gedronken.
Morgen cq straks weer een oven vullen, sneeuwvlokken denk ik...

slaap lekker :-*

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-11-14 23:59:31(178Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Die sneeuwvlokken zijn erg mooi :love

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-15 16:39:14(178Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

de sneeuwvlokken die ik wilde gaan maken waren anders als die wat al op de FB pagina stonden. Dacht dat ik ze alleen nog in elkaar moest leggen. Ugh... nee dus.  Er ligt nog niks in de oven maar het glas basis en kleur voor 5 vlokken is gesneden, de basis voor nog een stuk of 10 ook.
Lekker productief bezig geweest dus.
Balen van Max, hij was niet echt lekker bezig. Stomme fout die ik hem dit jaar eigenlijk nog niet heb zien maken.  
Hij is niet mijn favoriete rijder, maar petje af voor Lewis. Hij heeft het toch maar weer geflikt.



Last edited by DutchFroggie on 2020-11-15 16:39:28


 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-11-16 16:38:27(178Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedenavond.
De kop is er weer af. Van de week dus he. :-)
Ja jammer voor Max froggie, en idd terechte hulde voor Hamilton.
Ook jammer voor de Otjes: de oven zei dit weekend  "Doe het nu maar mooi zelf".
Was inmiddels meer dan 15 jaar oud, dus heb ik reparatie niet eens overwogen.
En oh ja froggie, onze oven is om maaltijden etc te bereiden. :-)
Als het goed is komt er eind van de week al een nieuwe.
Dus nu een paar dagen ouderwets op de inductie. :facepalm:facepalm
En nu op naar de dinsdag. Fijne avond.

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-16 19:50:11(178Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

mijn glasoven, ook al weer 10 jaar oud, wordt een ietwat warmer als die van jou.  Een pizza op 850C zal niet zo heel erg lekker worden.
Dat doe ik gewoon in de keukenoven. (Hoewel deze ook wel eens heel erg stiekem gebruikt wordt voor glas, vooral niet verder vertellen.)

Even Peptalk met vertraging kijken, dan misschien nog wat no-brains.
Morgen weer naar de fysio/sportschool en die grote oven aan het werk zetten.

Fijne avond1

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-11-17 10:19:32(178Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Goedemorgen

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-11-18 13:18:58(178Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Een hele goede middag allemaal
Ik ben weer boven water O:-D

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-18 16:43:17(178Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

hoe is het n Rotterdam gegaan Queen? Spuitje gekregen?
Zo irritant als je lijf niet doet wat je graag zou willen. Ugh!

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-11-18 18:00:04(178Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

DutchFroggie wrote:

hoe is het n Rotterdam gegaan Queen? Spuitje gekregen?
Zo irritant als je lijf niet doet wat je graag zou willen. Ugh!
Ja 2 nog wel 😁
Eerst een verdoving toen de andere. Mocht tot de volgende ochtend niet op t been staan,dus met 2 krukken en 1 beentje aan de haal en dacht dat doe ik ff
Ppff ben geen 20 meer 🙄
Maar al 2 nachten redelijk fatsoenlijk geslapen zonder steeds wakker te worden omdat bewegen zo zeer doet.....dus ben nu al blij. Hopenlijk werkt t een tijdje

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, DutchFroggie:_trusted_user::_female:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-11-19 07:59:38(178Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Gelukkig Queen

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:
RobOtje:_vip::_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-11-19 16:45:33(178Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 931
Posts: 4527
Uploads: 0

Goedenavond.
Hier is alles nog oke.
Nieuwe oven is inmiddels ingebouwd.
Dus die gaan we dit weekend eens fijn uitproberen. :)
En froggie, zulke hoge temperaturen? dan zul je wel een flinke energienota hebben.:(
Of ligt heel jullie tuin vol zonnepanelen? :D
Top Queen, dat je baat hebt in Rotjeknor.  Geniet er van.
Hier zijn we alweer mentaal aan het voorbereiden op het komende weekend inclusief de vrijmibo.
En nu weer de keuken in voor de donderdagse hap. Chili con carne. :P
Eet smakelijk en alvast een fijn weekend.




PS. Keteltje, waarom zit het F1 draadje op slot?8o

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, DutchFroggie:_trusted_user::_female:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-11-19 17:20:50(178Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Een hele goede avond
"Lekker"  2x zeiknat geregend vandaag. T leek wel alsof die regenwolk gewoon bleef wachten totdat ik weer buiten kwam :-@
Krijg de neiging om mijn kerstboom naar beneden te halen :D
Gordijnen dicht,kaarsjes aan

Smakelijk Robje...zet je de ventilatorklepjes wel open straks? O:-D

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, DutchFroggie:_trusted_user::_female:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-19 21:53:51(178Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

Botje, genoeg panelen om de oven te stoken en de auto te laden. En ze liggen op het dak ;)

Nog (lang) geen kerstboom voor ons. Lichtjes/kaarsjes branden al een tijdje. Daar hoeft het geen kerst voor te zijn.

Geniet van die vrijmibo!!

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-11-20 12:07:42(178Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemiddag allen,

Klaar voor de Vrijmibo Robje....of al begonnen 😁

Verder eigenlijk helemaal niks te melden voor nu

Fijne vrijdag iedereen

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
TrueEdterBak:_trusted_user::_sitefriend::_male::_sitelover::_junkie::_sun:Posted at 2020-11-20 12:25:10(178Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 260
Posts: 2092
Uploads: 0

Mijn Vrijmibo hier

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-20 15:51:41(178Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

Sneewvlokken uit de oven gehaald. Idee is goed, aan de uitvoering moet nog gewerkt worden.
Het voordeel is wel dat "kneusjes" thuis blijven :D

Geniet van die borrel1

Fijn weekend

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:
QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:Posted at 2020-11-22 11:24:44(177Wks ago) Report Permalink URL 
Pink Lady
Reppoints: 2945
Posts: 8063
Uploads: 0

Goedemiddag

Hier zijn ze snachts alweer flink aan t knallen...de laatste ging qf om 4u :facepalm
Poes onder t bed,alle honden in de straat blaffen.....en dan is t nog niet eens december:facepalm:facepalm
Vandaag maar een beetje hangen op de bank met een haakwerkje en netflix

Fijne Zondag allemaal

 
Post liked by - brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
SimoneNinoMe:_male:Posted at 2020-11-23 07:52:44(177Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 11
Posts: 2
Uploads: 0

Hoi hier allemaal,

ik heb heel lang rondgehangen op MMC en op KAT en ik heb het vermoeden dat ik hier niet de enige ben die hier nu opnieuw rondhangt.
Leuk te zien dat er een lage-landen groep is.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:, DutchFroggie:_trusted_user::_female:
DutchFroggie:_trusted_user::_female:Posted at 2020-11-23 08:03:55(177Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 70
Posts: 200
Uploads: 0

Ik vind het 🤬 koud!
Afgelopen maandag bloeide de passiflora z'n laatste bloem, mijn sering heeft de vierde opleving dit jaar  en ik heb het gevoel dat het februari is. Dat belooft niet veel goeds.
Misschien moet ik maar van die ouderwetse onderhempjes gaan breien:D
Eerst nog even werken aan de uitvoering van de sneeuwvlokken

Fijne maandag!

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:
trullie:_female:Posted at 2020-11-23 08:44:49(177Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 43
Posts: 26
Uploads: 0

Ja, hier ook. Stokrozen zijn weer helemaal aan het opleven en de campanula staat weer prachtig te bloeien, in November! En de gele rozenstruik heeft weer volop knop en bloem. Maar die doet het sowieso heel goed, zelfs tot in december, als het weer even meezit.
Ik heb liever kou en sneeuw.  We gaan naar december, maar ik denk dat we eerder de sandalen weer uit de kast kunnen halen. :-*

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:
trullie:_female:Posted at 2020-11-23 08:45:50(177Wks ago) Report Permalink URL 
Reppoints: 43
Posts: 26
Uploads: 0

SimoneNinoMe wrote:

Hoi hier allemaal,

ik heb heel lang rondgehangen op MMC en op KAT en ik heb het vermoeden dat ik hier niet de enige ben die hier nu opnieuw rondhangt.
Leuk te zien dat er een lage-landen groep is.
Wat is MMC? en ik dacht dat KAT kasje wijle was.

 
Post liked by - QueenB:_trusted_user::_sitefriend::_female::_boob::_sitelover::_junkie::_kitty::_sun::_turtle:, brightshadow:_trusted_user::_male::_junkie::_sun::_turtle:, Mafketel:_super_admin::_male:

  Sitefriends